Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

M-audio Fast Track USB VS M-Audio MobilPre USB


Gjest

Anbefalte innlegg

Har tenkt på å kjøpe meg et lydkort til å ta opp gitar, og andre ting med. I den anledning har jeg tatt en titt på disse to. Lurer på hva de 400 kronene utgjør.

Kom gjerne med forslag til tilsvarende lydkort.

På forhånd takk.

MVH Leif Andreas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MobilePre er vel storebroren til FastTrack USB. Jeg har førstnevnte og er veldig fornøyd med det. Kortet har lav latnecy, ok preamper og er greit å bruke.

Nå kjenner jeg ikke helt FastTrack'en i fingrene, men jeg mistenker at de blant annet har kutta på preampene i forhold til MobilePre. Lurer på om hardwaremonitoreringsfunksjonen er bedre på Mobile'en også.

En enkel måte å finne svaret er å gå inn på M-Audio sine hjemmesider og laste ned manual/tech-specs for å sammenlikne...

Til slutt, sist jeg sjekka hadde www.apple.com en ganske gunstig pris på MobilePre. Tror den lå på 1280 eller noe da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om dette kan være til hjelp, men jeg ville i alle fall styrt unna USB Fast Track hvis jeg hadde muligheten. Kjøpte selv denne for en stund siden, og fikk inntrykk av en veldig billig og ribbet enhet. Driverne var også ustabile, og lyden var nok ikke den beste. For min del gikk jeg opp et par hakk, til en Firewire Solo (har du FW så gir det deg langt bedre forutsetninger for god lydkvalitet og lav latensitet), men Mobilepre er sannsynligvis også et bedre valg. Det samme er sannsynligvis Fast Track Pro.

Endret av larseko
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.