Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Telecaster - en mulighetens gitar eller kun for køntri?


Toffa

Anbefalte innlegg

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Når jeg ser en telecaster tenker jeg alltid på han crossroad fyren

Haha, så morsomt klipp! Det er jo en glimrende A/B-test av neoklassisk onanirock vs. god gammel blues! Mr. Vai så litt shitfaced ut fordi han hadde investert i en hitec sportsgitar, og ble forbispilt av en nykonfirmert kid med tungspilt plankegitar og en liten pose mojo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Telecastere er jo skikkelig pene gitarer, men de er for dyre til at jeg skal gidde å kjøpe en... lol! Har lyst til å spare litt på penga mine!

Digger den scenen der. At bluesmannen smikker tissen til gitaronanisten. Og ikke minst på en kremgitar, Telecasteren.

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser en telecaster tenker jeg alltid på han crossroad fyren

Haha, så morsomt klipp! Det er jo en glimrende A/B-test av neoklassisk onanirock vs. god gammel blues! Mr. Vai så litt shitfaced ut fordi han hadde investert i en hitec sportsgitar, og ble forbispilt av en nykonfirmert kid med tungspilt plankegitar og en liten pose mojo :)

Er jo da litt ironisk at det forrykende gitarspillet han taper for, i virkeligheten er hans eget. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fender Classic Series Esquire er neste gitaren på lista!! Tele med bare en pickup ved stolen! Høres døll ut, men får fram det mest utrolige hos den som spiller! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og for all del ikke brukte/nye japanske!

Hvorfor ikke? Japanske Fendere har for det meste fått skryt, både nye og gamle.

Jeg mente at man for all del ikke skulle glemme japanske fendere. Har to japan-basser selv og er storfornøyd med dem! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.