Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

rockestjerner anyone?


angus y

Anbefalte innlegg

jeg har jo, som de fleste andre her, et brennede ønske om å "see my name in lights" :P

neida, men er det noen fra Drammen & omegn som har et band som trenger en på gitar?? trenger ikke å være seriøst eller noenting, er bare smålei av å spille på gutterommet for meg selv! har etterhvert også innsett at det ikke er måten å bli ordentlig flink på heller, man trenger samspill:) har ingen kompiser som deler interssen for gitar heller, så dette er frustrerende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spiller for det meste rock. av det gamle slaget :P ac/dc, ozzy, judas priest og sliktno.. prøver meg litt på gunsn en gang i blant men det er jo faen meg umulig! :P begynner å løsne litt nå da, men slash er littg av en rakker på gitar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det greit sånn, spiller gitar, bass, trommer, vokal, litt synth/orgel. Så jeg stepper liksom inn der det trengs. Hadde vært moro å spille i band. Har bare spillt i band i tilknytning til skole. Har spillt gitar og bass i diverse komp for kor og kristne forsamlinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

hvis vennen dine er dr.dre og hip-hop frleste og så og si hater rock, er ikke det den enkleste sak i verden :P . har prøvd

Enten skaffer du deg nye venner, eller så kan du hjernevaske dem :)

Sikkert noen av dem som liker Rock, de kan ikke være så innestengt i hip-hop

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.