Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvordan ha "reima" riktig?


Chal

Anbefalte innlegg

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sarkasme...

Sarkasme på nettet fungerer ofte dårlig. ^_^

Når det gjelder det med å ha gitaren høyt oppe eller langt nede, gjelder det å finne en høyde som passer for deg. Man får kanskje lettere kontroll når man har gitaren langt oppe, men man blir ikke automatisk en bedre gitarist på grunn av det. Kontroll er bare en liten del av det store bildet ;)

Selv foretrekker jeg å ha gitaren høyt oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder rockeband, hvor målet forhåpentlivis er å lage en del energi, så syntes jeg det i de aller fleste tilfeller ser bedre ut med instrumentet hengende lengre nede. Så lenge man banger løs på noen riff og ikke føler noe smerte i sener og muskler som følge av den lave høyden, så er det vel ikke noe problem.

Jazzgitarister ville sett litt rare ut med gitaren på knæran da. De må da få lov til å ha litt høyde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha'n der DU er mest komfortabel, ikke baser deg på hva andre trives med. om du syns det er viktigere å se kul ut på scena (ja, avhengig av hva'n speller kan det visuelle være nesten viktig som det musikalske live) styrer du etter det.

Jeg varierer litt. i bandet der jeg spiller plekterbass med plenty tremolopicking har jeg den lavere, i det andre bandet ligger'n vel litt midt imellom. trives generelt sett bedre med gitaren lavt til rytmespill, og høyt til solospill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.