Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

The Unholy Alliance

Anbefalte innlegg

• Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Generelt skuffende kveld dette, med et par lyspunkt.

Thine eyes bleed synes jeg ble dødskjedelig og hadde rotete sound.

Lamb of god... Jeg merker jeg rett og slett blir litt irritert når folk skryter av han trommisen, mulig han hadde en dårlig dag, men basstrommespillinga hans hørtes ut som en popcornmaskin på speed til tider! det var virkelig ikke tight og han hang ikke med på basstrommene på de raske partiene, alt han ikke brukte beina til greide han iallefall bra da. men dette ødela mye av den konserten for meg.

Children of bodom hadde jeg sett i stockholm der de tok opp dvden før, og jeg må si jeg ble utrolig skuffet over konserten i spektrum.. De var på langt nær like energiske på scenen og de spillte ikke like bra. (ikke det at de spillte feilfritt i stockholm, men det var en mye kulere konsertopplevelse)

In flames hadde jeg bare sett som support for judas priest før, og jeg må si jeg ble MEKTIG imponert! Makan til tight og profft liveband! hadde faktisk ganske grei lyd til tider også, og de var kule på scenen og trengte ikke "tøffe" seg med "Raise your fucking fists in the fucking motherfucking air for fucks sake" Eneste jeg hadde å klage på med dem var at setlisten var for kort.

Veit jeg kommer til å bli slakta her nå, men under slayer holdt jeg på å sovne, så dem sammen med slipknot(gjesp) for et par år siden og det var mye bedre. Det satanistiske imaget ble bare FOR barnslig, synes det generelt er teit men kan overse litt, men dette ble bare for teit altså.. Og jeg er ikke kristen en gang! jaja. det var min opplevelse av konserten.

Takk for meg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sovne på Slayer? You make me sick!

Jepp sovne på slayer! ;) Hva er det folk syns er så utrolig bra med slayer? I og med at jeg veit det er umulig å diskutere musikk så gjør jeg det spørsmålet valgfritt å svare på, og jeg har ikke tenkt å diskutere noe videre på det der..

Endret av Robogn
Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 4 weeks later...

Bra opplevelse. CoB virka drita som vanlig. In flames hadde ikke med Jesper (?) og backupgitaristen dreit seg ut på den ene sangen, under soloen (var jeg for drita?). Lamb of God, helt greit. Slayer var konge, men jeg hadde for vondt i nakken, var ferdigbang'a :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.