Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

The Unholy Alliance


Dynamic

Anbefalte innlegg

  • Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kongekonsert!

Fikk bare med meg de 2 siste låtene til Thine Eyes Bleed. Lamb of God var bra, men det ble vel mye gitarlyd, ihvertfall der jeg satt. Bodom har jeg ikke noe særlig forhold til, men helt ok show. Litt mye gitarronking for min del, men helt ok ellers.

De 2 beste var helt klart In Flames og Slayer. Synes In Flames leverte bedre nå, enn da jeg så dem på Rockefeller. Bedre lyd nå, faktisk.....kan kanskje ha noe med at jeg var edru denne gangen.

Slayer leverte, som alltid, varene. Kongene av Thrash Metal. Ingen gjør denne musikk-stilen bedre enn dem.

Kul rig på scenen også....høytalere satt opp som 2 "opp-ned"-kors.....eneste som dro ned, var den jævla lampa over Lombardo.

kifalc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt i alt var Unholy en skuffende opplevelse. De to siste bandene leverte varene selvom femi-fjortissene i svart var dårlig publikum (hvor har det blitt av de hardbanka macho metalfansa??).

Thine Eyes Bleed: Gnomete skrikemetal i en veldig grøtete sound.

Lamb Of God: Wannabepanteramedlitthardcoreinflytelse, drittkjedelig på scene, eneste positive var ett og et annet kult riff og en god trommis.

CoB: Skuffet ettersom jeg hadde forventninger til min første konsert med de. Var vel primært lyden og irritasjonen fra femikidsa som ødela, samt at det var litt tamt på scena (selvom de gjorde noe av den bedre jobben oppå der!).

In Flames: Skjønner faen ikke poenget dems med å spille så mye Nu-Metal fra de to siste skivene, men bandet var konge på scena og hadde stort sett bra sanger på setlisten :)

Slayer: Var kongene, leverte slik de alltid har gjort med en gnist av arroganse. Det som trekker ned var at dagen var laaang og man var sliten da de dukka opp på scena :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt i alt var Unholy en skuffende opplevelse. De to siste bandene leverte varene selvom femi-fjortissene i svart var dårlig publikum (hvor har det blitt av de hardbanka macho metalfansa??).

Thine Eyes Bleed: Gnomete skrikemetal i en veldig grøtete sound.

Lamb Of God: Wannabepanteramedlitthardcoreinflytelse, drittkjedelig på scene, eneste positive var ett og et annet kult riff og en god trommis.

CoB: Skuffet ettersom jeg hadde forventninger til min første konsert med de. Var vel primært lyden og irritasjonen fra femikidsa som ødela, samt at det var litt tamt på scena (selvom de gjorde noe av den bedre jobben oppå der!).

In Flames: Skjønner faen ikke poenget dems med å spille så mye Nu-Metal fra de to siste skivene, men bandet var konge på scena og hadde stort sett bra sanger på setlisten :)

Slayer: Var kongene, leverte slik de alltid har gjort med en gnist av arroganse. Det som trekker ned var at dagen var laaang og man var sliten da de dukka opp på scena :(

Peiling lyser ut... :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.