Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

The Unholy Alliance


Dynamic

Anbefalte innlegg

  • Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det igjen mange plasser der? tenker selvfølgelig ståplasser. (eventuelt sitteplasser i nød).

Har ikke bestemt meg om jeg vil dra enda må sette meg litt mer inn i musikken til noen av bandene, men tror jeg kommer til å angre på det litt hvis jeg ikke drar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det igjen mange plasser der? tenker selvfølgelig ståplasser. (eventuelt sitteplasser i nød).

Har ikke bestemt meg om jeg vil dra enda må sette meg litt mer inn i musikken til noen av bandene, men tror jeg kommer til å angre på det litt hvis jeg ikke drar.

Husker jeg feil om Slayer, Mastodon og Slipknot ikke klarte å fylle Spektrum helt til randen forrige gang (i 2004)? Ble litt usikker, for jeg hadde til tider stort alburom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det Boffen sier. På USA/Canada touren spiller de med Mastodon, mens In Flames kommer inn som nest viktigste band på Europa touren, med Lamb Of God på 3. og CoB på 4. Thine Eyes Bleed er vel bare med for å få varmet opp noen minutter antar jeg..

Hvis du ser på Slayer sin side, eller på myspacen til Unholy Alliance, så ser du at de har en plakat for "The Unholy Alliance Tour Chapter 1" (som er i USA), og en for "The Unholy Alliance Tour Chapter 2" som er i Europa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får ikke noe svar fra spektrum. drittsekker. men nei tror ikke slipknot slayer masotodon fylte spektrum sist gang, men var ikke så langt ifra... sikkert en del som både kom og gikk etter slipknot, så det så litt tommere ut. støgt at LOG er nummer 3 :angry: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.