Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Er Fender egentlig Gibson?


Rohde

Anbefalte innlegg

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

til "rhode":

hva kan du bevise denne smålig syke påstanden din med? hva i alle dager får deg til å si at fender og gibson er samme greia?:)

jeg bøyer meg i støvet hvis du kommer med et punkt som høres logisk ut, selv om jeg tviler på det :P

det var bare kødd, ikke sant??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hjertens enig! Tele og LP er samme gitaren, og det er Stratocaster og Ibanez JEM også, begge har jo double cutaway, 3 mic'er som er tilsynelatende likt plassert og omtrent samme headstocken. Kort forklart er vel JEM bare en Stratocaster GTI, en litt kjappere og mer racingutstyrt gitar. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uvitende mennesker! Eier ikke musikalitet noen av dere, som ikke merker likheten!

Jeg hadde da håpet jeg har gitt LITT bedre inntrykk gjennom to år på forumet. :P:P

Endret av Rohde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan nok ha sammenheng med Rohdes mørke fortid.

Som følge av utagerende metalspilling i ung alder, har trommehinnene så godt som smuldret bort.

Samtidig har nervene i fingertuppene nesten forsvunnet etter en beryktet sommer på Stanse-fabrikken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er minE somrE på stansefabrikken som har gjort meg til den fantastiske gitarist jeg er idag. Faktum er at jeg får en Gibson Les Paul til å høres ut som en fender - og omvendt - bare jeg vil!

Konsentrerer jeg meg kan jeg også få en banjo til å låte som en mandolin, eller en Gibson Flying v. Distortion og andre effekter er som dere vet kun opptak av hvordan kjente gitarister treffer strengene. Når dimebag spilte låt det blodheavy samme hva han spilte på, uansett effektbruk.

Det gjelder å snappe triksene.

Endret av Rohde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er minE somrE på stansefabrikken som har gjort meg til den fantastiske gitarist jeg er idag. Faktum er at jeg får en Gibson Les Paul til å høres ut som en fender - og omvendt - bare jeg vil!

Konsentrerer jeg meg kan jeg også få en banjo til å låte som en mandolin, eller en Gibson Flying v. Distortion og andre effekter er som dere vet kun opptak av hvordan kjente gitarister treffer strengene. Når dimebag spilte låt det blodheavy samme hva han spilte på, uansett effektbruk.

Det gjelder å snappe triksene.

ja det er jeg jo litt enig i... det er jo ikke gitaren til hendrix som gjør at han spiller sånn, men hvordan teknik han har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er minE somrE på stansefabrikken som har gjort meg til den fantastiske gitarist jeg er idag. Faktum er at jeg får en Gibson Les Paul til å høres ut som en fender - og omvendt - bare jeg vil!

Konsentrerer jeg meg kan jeg også få en banjo til å låte som en mandolin, eller en Gibson Flying v. Distortion og andre effekter er som dere vet kun opptak av hvordan kjente gitarister treffer strengene. Når dimebag spilte låt det blodheavy samme hva han spilte på, uansett effektbruk.

Det gjelder å snappe triksene.

Litt oksedritt og litt fakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.