Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitar butikker i San Fransisco - Los Angeles


kalli

Anbefalte innlegg

Hei!

Vet ikke om dette er riktig sted og poste, men ihvertfall...

Jeg skal til USA, nærmere bestemt til San Fransisco og Los Angeles, til sommeren.

Der har jeg tenkt til og gå til innkjøp av ny gitar. Så jeg lurte på om noen av dere viste om noen gitarbutikker på disse stedene?

Gjerne gi link til nettside for butikken også hvis du har!

Takker på forhånd for svar!!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei!

Vet ikke om dette er riktig sted og poste, men ihvertfall...

Jeg skal til USA, nærmere bestemt til San Fransisco og Los Angeles, til sommeren.

Der har jeg tenkt til og gå til innkjøp av ny gitar. Så jeg lurte på om noen av dere viste om noen gitarbutikker på disse stedene?

Gjerne gi link til nettside for butikken også hvis du har!

Takker på forhånd for svar!!

:)

Litt avhengig av hva du skal ha, men:

LA: Guitar Center på Hollywood Boulevard (det ligger flere gitarbutikker i samme område), Tone Merchants i Orange County

SF: Guitar Center, Gelb Music i Redwood City (Silicon Valley-området)

Guitar Center i Hollywood er DIGER, og har vel det meste av det du skulle trenge med mindre du er ute etter high-end snacks. Mesa/Boogie-sjappa rett over gata har Anderson, Suhr, Grosh o.l dersom det skulle friste....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i SF og LA i påsken i år. Kjøpte selv en Fender Standard American Strat på Guitar Center i LA. Du kan sjekke ut tilbudene for måneden i deres buyers guide på nettsiden guitarcenter.com.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ligger en klynge rundt GC på sunset. sam ash er rett over gaten og MB på hjørnet. Hvis du vil teste din motstand til fristelser drar du Laurel Canyon over åsen til The Amp Shop på Ventura. De har i motsetning til GC ordentlig shit, bla. Suhr og litt annet snacks og jeg tror det største pedalutvalget jeg har sett i mitt liv i tillegg til alle fete amper som er å få tak i fra Soldano og CAC til Carr og Komet. GC på sunset er bare et sted du stikker innom for å ha vært der omrent som Disneyland. Skal du shoppe hadde jeg heller dratt til Amp Shop eller Yone Merchants.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tenkt på en fender american strat jeg og faktisk! og kanskje litt andre små ting...

Var i New York for ikke lenge siden, og du kan finne deg mye tøffere og bedre ting enn strat i USA... Men om det er det du vil ha, finner du nok akkurat den du ønsker og B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvis du først er i LA så vil jeg anbefale lunsj på Angeli Cafe på Melrose, herlig italiensk slowfood.

sjekk også www.recycler.com eller dra innom en 7/11 og kjøp LA versjonen av avisa. Der kan du fort finne det du vil ha brukt til en grei pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvis du først er i LA så vil jeg anbefale lunsj på Angeli Cafe på Melrose, herlig italiensk slowfood.

sjekk også www.recycler.com eller dra innom en 7/11 og kjøp LA versjonen av avisa. Der kan du fort finne det du vil ha brukt til en grei pris.

Ok. Men vi skal til San Fransisco først og så kjøre highway one ned til L.A!

Men takk for tipset! Maten hørtes god ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B)-->

(B @ 09.06.2006 - 14:06)

Var i SF og LA i påsken i år. Kjøpte selv en Fender Standard American Strat på Guitar Center i LA. Du kan sjekke ut tilbudene for måneden i deres buyers guide på nettsiden guitarcenter.com.

hvordan ser man på buyers guide egentlig?

jeg får bare opp at man kan bestille den jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Men vi skal til San Fransisco først og så kjøre highway one ned til L.A!

Men takk for tipset! Maten hørtes god ut!

Ligge også en bra fiskeresturang oppi annen etage i en av sidegatene nede på brygga i SF, men der er det så lenge siden jeg var så jeg husker ikke akkurat hvor det lå. Hvis du skal føle deg kjendis kjører dere ned på The Ivy på Robertson i Beverly Hills å spiser pepper shrimp som Paris, he he....

Hvis du går på www.recycler.com og velger LA og music og electric guitar og så søker på Fender så får du opp alt de har liggende. Ville bare si ifra for da kan du spare mye schpenn eller kanskje heller kjøpe 2? Der står det mail så da kunne du ha maila med selgeren før du kommer hvis du finner noe spennende.

Highway 1 er nice men kan være tåkete på sommeren :( og det er en laaaaaang kjøretur.

ellers kan det være litt vanskelig å finne ut eller få no særlig inntrykk av LA. Det er så jævlig svært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er kanskje litt OT, men siden det er innenfor USA, så tenkte jeg at jeg kunne prøve her. Jeg har en kamerat som kommer snart hjem fra USA, og han skal se om han klarer å få en billig Banjo til meg. Hva er det sånnne kåster der borte?

Endret av Fist of Fury
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Men vi skal til San Fransisco først og så kjøre highway one ned til L.A!

Men takk for tipset! Maten hørtes god ut!

Ligge også en bra fiskeresturang oppi annen etage i en av sidegatene nede på brygga i SF, men der er det så lenge siden jeg var så jeg husker ikke akkurat hvor det lå. Hvis du skal føle deg kjendis kjører dere ned på The Ivy på Robertson i Beverly Hills å spiser pepper shrimp som Paris, he he....

Hvis du går på www.recycler.com og velger LA og music og electric guitar og så søker på Fender så får du opp alt de har liggende. Ville bare si ifra for da kan du spare mye schpenn eller kanskje heller kjøpe 2? Der står det mail så da kunne du ha maila med selgeren før du kommer hvis du finner noe spennende.

Highway 1 er nice men kan være tåkete på sommeren :( og det er en laaaaaang kjøretur.

ellers kan det være litt vanskelig å finne ut eller få no særlig inntrykk av LA. Det er så jævlig svært.

Vi skal stoppe halveis på turen ned highway one da.

Men takk for tipsene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.