Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gretch?


Jamest

Anbefalte innlegg

jeg ble inspirert til å prøve en gretch av en rhcp konsert, så jeg testa en idag! den hørtes helt sykt deilig ut faktisk! brukte en marshall forsterker og det var en Slik en gitar jeg prøvde (i rød).

Den satt minst like godt på fanget som mine akustiske gitarer og gav en jævlig fin lyd i både clean og distortion! vibsystemet virka ganske solid også! Jeg tenker at hvis jeg sparer opp til en gretch, så trenger jeg ikke kjøpe en stålstrenger, fordi den gir en så fin lyd!

Noen andre her som har gode/dårlige erfaringer å dele? Er nok ganske lenge til jeg kjøper, men ble litt ivrig! den ser så unik ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRETSCH :P

har vært fasinert av gretsch helt siden jeg så malcolm young med en white falcon på back in black videon:) jævli kule gitarer!! kunne faktisk tenkt meg en gretsch duo jet istedenfor lp, som er et mer "standard" valg. noen som har peil eller har prøvd eller?? hadde vært kult med erfaringer! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gretch er ikke så himla billig at det gjør noe da..

Virker som de har den modellen han er ute etter til rundt 7000 kr på sound1. Er jo ikke så altfor dyrt det.

Jeg har faktisk tenkt på å kjøpe en slik gitar flere ganger jeg og, etter å ha sett RHCP-konserter :D Fin gitar. Fin lyd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså rundt 200 000 norske kroner? Hmmmm... nei!

hvorfor ikke? slash sin signatur koster 50 000 fra butikk, og pete townshend sin lp koster nærmere 70 000. det er ikke utenkelig at en sjelden gretsch koster innpå 200 000!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså rundt 200 000 norske kroner? Hmmmm... nei!

hvorfor ikke? slash sin signatur koster 50 000 fra butikk, og pete townshend sin lp koster nærmere 70 000. det er ikke utenkelig at en sjelden gretsch koster innpå 200 000!! :P

Den ligger på rundt 4000$ på nettbutikker. Vet ikke om John sin er custom, men syns 30 000$ høres litt drøyt ut. Men for all del!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.