Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny blues side på internett


anray

Anbefalte innlegg

Hei, er ikke helt sikker på om dette er riktig kategori for å skrive slikt, men jeg tar sjansen, så får heller admin flytte dette innlegget om det skulle være feil plassert.

Jeg vil bare nevne i all beskjedenhet at jeg nylig har publisert en blues side på internett og tenkte kanskje det kan være til interesse for noen å ta en titt på de. Jeg vil gjerne ha konstruktiv kritikk og tilbakemeldinger fra dere som måtte ta turen innom og håper dere finner sidene mine både nyttige og lærerike. De er under stadig utvikling, så de vil bare bli bedre og bedre med tiden, men jeg trenger litt feedback, så jeg vet hva som evt. bør forandres eller utvides.

Setter stor pris på hvis dere som liker blues, og gjerne alle andre også tar en titt og kanskje skriver noen ord tilbake. Bruk da gjerne kontakt linken, da er det lettere og holde oversikten.

www.bluesportalen.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflott! Ser fram til videre vekst på siden din. Hadde vær knall med et par gitar-lessons der også

Fint å høre at nettsiden faller i smak. Er nok lønn for strevet det at andre kan ha glede av den. Jeg har faktisk tenkt på å legge ut litt gitar stoff også, så det kommer....Jeg jobber kontinuerlig med nettsidene og skal snart oppdatere dem igjen, så følg med, mere stoff kommer.

Kjempeflott med tilbakemelding! Tar imot kritikk også jeg, så lenge den er konstruktiv. Det er sikkert masse som kan tilføyes, så all tilbakemelding er hyggelig.

Mvh. Raymond Andersen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke jeg så veldig into blues, men det så ut som en god ide for blues-interresserte. Grunnen til at jeg svarer er at jeg synes du bør gjøre noe med de popupene. Flytte sida eller lignende.

Hei. Var ikke klar over at det er popup'er på siden min. Har aldri skjedd når jeg går inn på siden. Hva slags popup'er er det snakk om da? Vil ikke ha det jeg, det er jo det mest irriterende som finnes, så de skal bort. Men som sagt, jeg har aldri oppplevd det selv og ingen andre har nevnt det heller.

EDIT: Fant ut hva det var. Det er den Pollen jeg har på siden. Den er hentet fra bravenet og det var der popupen kom fra. Så da fjerner jeg pollen senere, da regner jeg med at det blir bra. Takk for at du sa ifra, hater popups, så vil ikke ha det på min egen side.

Mvh. Raymond Andersen

Endret av anray
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.