Sander 1 Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Noen som har tips til en bra gitar til å spille rock/metal med?Har sett på denneNoen som har noe erfaring med den? Eventuelt vet om det er en god gitar? Lenke til innlegg Del på andre sider
Boffen 5 Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Linken din funker ikke. Lenke til innlegg Del på andre sider
Thomas 3 Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Nå gjør den det. Lenke til innlegg Del på andre sider
Pappa 1 Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Noen som har tips til en bra gitar til å spille rock/metal med?Har sett på denneNoen som har noe erfaring med den? Eventuelt vet om det er en god gitar?Jeg syns rett og slett hele fjøla er jævlig bra. Vet ikke hvor mye juling tremoloen tåler da men, den føles ihvertfall god å bruke =) Lenke til innlegg Del på andre sider
Kentucky 1 Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Har ikke prøvd den du sikter. Men jeg er veldig fan av Ibanez, Jackson og ESP. Og jeg spiller mye metal / Rock Lenke til innlegg Del på andre sider
Steinern 0 Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 Du sier ingenting om pris eller noe, men jeg er ihvertfall glad i Ibanez RG-serien.. Lenke til innlegg Del på andre sider
angus y 0 Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 gibson les paul er jo ei rockefjøl uten like da, sg også for den slags skyld. men så digger jeg gibson å da jeg vil råde deg til å dra ut i et par gitarsjapper og prøve ut forskjellige gitarer.. det er den ensete måten å være sikker på at du vil bli fornøyd:) Lenke til innlegg Del på andre sider
Sander 1 Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2006 gibson les paul er jo ei rockefjøl uten like da, sg også for den slags skyld. men så digger jeg gibson å da jeg vil råde deg til å dra ut i et par gitarsjapper og prøve ut forskjellige gitarer.. det er den ensete måten å være sikker på at du vil bli fornøyd:) Sant nok Lenke til innlegg Del på andre sider
Wylde Thing 1 Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...41&pos=9&tot=10 denne e bedre.. til en bedre pris...... Lenke til innlegg Del på andre sider
SvartaTosten 0 Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...41&pos=9&tot=10 denne e bedre.. til en bedre pris...... reklamera du fø gitar eg har lurt på...guuu Lenke til innlegg Del på andre sider
Gjest Oscar Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Kjøp deg Jackson RR5 Lenke til innlegg Del på andre sider
Takstein 0 Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Gibson Les Paul Standard/Classic/Studio Lenke til innlegg Del på andre sider
Jallis 0 Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 ESP FTW! Nei men det har du kansje ikke råd til nei Men jeg vil anbefale å ta en titt på noen jacksoner Lenke til innlegg Del på andre sider
Gjest Ziggy Stardust Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Hva med å kjøpe Epiphonen min? Lenke til innlegg Del på andre sider
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå