Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny gitar!


Gersen

Anbefalte innlegg

Heissann! Nå ble det til slutt ny gitar på meg også.

Gibson SG Special Faded. Hørt mye dritt om den. Hørt noe bra også.

Synes den både låter, ser og kjennes bra ut.

Godt nok for meg. Herlig var det i alle fall! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder kan jeg poste etterhvert. Får nytt kamera i posten i uka nå, så da kan jeg ta bilder da.

Fargen er brun. Litt sånn walnut. Og dem fleste synes sikkert at den generelt er dass.

Endret av Gersen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder kan jeg poste etterhvert. Får nytt kamera i posten i uka nå, så da kan jeg ta bilder da.

Fargen er brun. Litt sånn walnut. Og dem fleste synes sikkert at den generelt er dass.

Så lenge du liker den selv.... Det er jo du som skal ha den, ikke de andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dem fleste synes sikkert at den generelt er dass.

Kan ikke skjønne grunnlaget for det, det er jo en knallgod gitar! (Så sant det er en gitar av den typen man er ute etter, men det sier seg jo selv ...) Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Syns den var herlig for prisen (herlig generellt igrunn). Forventet meg noen negative komentarer, skjønner du/dere. :P Synes den er flott, jeg, sjøl om det var non som fraråda meg å kjøpe den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey! Jeg syns den kuleste SG fadeden er netopp den brune! Den virker mer som en gitar som tør å være tøff i seg selv, og ikke later som om den er en slitt orginal...

Kjempebarsk den, og masse masse Gibson for penga! Jeg er knallfornøyd med min Les Paul Faded i allefall!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.