Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Marshall Shredmaster - erfaringer?


Tready

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har nettopp fått et godt tilbud på en Marshall Shredmaster effektpedal. Det jeg da lurer på om dette er en bra pedal og om noen av dere har erfaring med den? Jeg spiller mest hardrock og noe metall.

Endret av Tready
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri prøvd en Shredmaster selv, men Jonny Greenwood fra Radiohead bruker en som hans hoved-distortion, og han har veldig fet tone(synes jeg da).

Hør på Paranoid Andriod og Just av Radiohead for eksempler.

Men Radiohead er ikke akkuratt hardrock/metall heller da.

forresten: hvor mye er det du evnt. skal gi for pedalen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvor mye jeg kommer til å gi for pedalen, men han selger den for 1000-1500kr. Den er visst i god teknisk stand og nesten ingen riper.

Faen, det var dyrt.

Er det den svarte med gullskrift... altså den eldre modellen, eller er det den nyere?

Har den eldre modellen selv, men knappen er ute av drift, og jeg har aldri giddet å fikset det, så den ligger da her og slenger.

Syntes den låt fett før. Brukte den på en en kanal Orangetopp en gang i tiden, men det er lenge siden. Nå er den ikke brukt på mange år... Kanskje jeg skal ta å teste den igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik ser den ut: Den er fra 1996

Hvor mye synes dere at jeg skal gi for den?

Jeg ble plutselig usikker her. Har alltid trodd den kosta en 800kr eller noe ny, men ser jo det går godt brukt på ebay for langt over 100 dollar, noen oppe i 200 også.

Kanskje den er verdt å fikse knappen på alikevel da:)

Prøv å press ned prisen på den iallefall, 1000 og under. Prøv deg med 7-800.

Jeg byttet til meg min en gang i tiden mot en Dunlop Wah og 500 kr(som jeg egentlig bare fikk 150 av, hehe)

Trodde jeg hadde gjort et dårlig bytte, men neida, og det er jo greit å vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.