Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Skrive på Gitaren min :)


Fist of Fury

Anbefalte innlegg

Dette har sikert blitt tatt opp før, men jeg tar å spørr likevel, og håper ikke folk blir sure på meg :)

Jeg har tenkt å skrive noe på gitaren min. Hva slkls sprayboks bør jeg bruke. Fargen skal være i gull foresten, og gitaren er svart, og så er det noe jeg skal skrive med liten skrift og. Er det en penn eller noe jeg kan bruke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er svært vanskelig å få det fint på frihånd med spray. Hvis du derimot teiper de feltene du ikke skal ha sprayet - slik som bildet - har du mye mer kontroll. Tror det finnes en del mønster du kan kjøpe eller skrive ut. Fant bare motorsykkelbilder i farta, men du finner sikkert gitarbilder også hvis du googler litt :)

ps2.jpgps3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg hadde tenkt til var å få skrivd ut det jeg skal skrive på et ark, og så klippe det ut, og det som er igjenav arket legger jeg over gitaren, og så sprayer. Det andre jeg skal skrive med en penn, er noe som har vært på gitaren fra før av, men som har blitt slitt. Jeg tror sprittush vil ha hvert litt for stor, hvis ikke det fins noe mindre som jeg ikke vet om da. Det må være like liten som en penn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på om det blir særlig pent – du får ikke arket til å ligge helt flatt inntil, i tillegg til at det fort kan trekke en del lakk gjennom arket. Jeg ville gått for en litt mer solid form for maskering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta bare en vanlig tusj... sprit tusj f.eks.

så øver du deg p åog skrive autografen din, ett annet navn, osv...

så skriver du det på gitaren din når du føler at du har øvd deg nok på det du skal skrive...

så skriver du på gitaren og lat det tørke og så tar du klarlakk over!!

:ninja: Ibanez90 :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontaktpapir var en god ide, men hva slaks spray bør jeg bruke, og hvor mye kåster det? Trenger jeg å spraye noe over det igjen?

God ide med sprittush, men nå veit ikke du hvir dorlig jeg skriver :D:D

så lenge du spayar over med klarlakk etterpå kan du nok kjøpe ein vanleg boks med spraylakk på classolson eller biltema. Dei sel fin lakk til under femtipengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den klarlakken, må jeg ta å spraye den over helegitaren da fordi at det blir anderledes å ta d er, eller det ser anderledes ut? Eller er det akurat over der jeg har skrevet, og hva slaks boks kan jeg bruke for selve skrivinga?

Endret av Fist of Fury
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.