Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny øks på vei!


spz

Anbefalte innlegg

Heisann folkens,

Kom nylig over et knalltilbud på en Dean USA Time Capsule Blueburst Custom V. For de som ikke vet så mye om Dean, så er dette en limited custom som det ble laget totalt 13 av, signert av Dean Z selv og merket med nummer (det står forøvrig X/25 da det var planlagt 25 stykk, men bare ble 13). Da jeg klarte få denne, som forøvrig er #3, til $1100 var det ikke vits i å nøle (butikken det er snakk om hadde ikke peil på hva de hadde i hendene) :)

Vurderer å modde den litt når jeg får den (men beholder såklart originaldelene for en så sjelden og fin gitar):

bb.jpg ======> bbmockup.jpg

Da er det bare å håpe at når en venn av meg sender fra statene som gave så slipper den igjennom uten problemer, men det er jo litt hipp som happ som jeg har forstått det. Uansett røverkjøp og en gitar jeg har hatt lyst på - kjenner en som har #6 og han sverger til den gitaren, selv etter å ha eid massevis av Gibsons, Fender, ESP, Jackson osv..

Og i tillegg er det sørenmeg fredag OG langhelg. Oh happy day!

B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei EMG'er hare jeg fra før og syntes ikke det er riktig å bruke pickuper som "gjemmer" så mye av den naturlige tonen til en så fin gitar. De ruler dog gata i ESP'en min, fordi det er den lyden jeg vil ha fra den. Som du ser fra mockup'en under har jeg planer om SD isåfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.