Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Lucille


Fist of Fury

Anbefalte innlegg

Jeg er et stort fan av B.B King, og har alltid hatt lyst på den gitaren han bruker, men nå går det bare ann å kjøpe en kopi, mn jeg lurer på om det er noen som har prøvd den, og om den er bra?

Hvis du går på http://www.musikkland.no/ og trykker på el-gitar og så bla ned til Epiphone, så finner du den gitare. Siden er ikke noe serlig bra, så teksten går bort noen ganger, men det er bare å bla litt opp og ned. Så er den noen som har prøvd gitaren??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men som sakt så var det OT. Er det noen som har prøvd denne gitaren??

Lånte Epiphonen en gang for en del år tilbake, og husker jeg var fornøyd. Men det var også i tiden før jeg selv begynte å få kjøpt meg gode gitarer, så hva jeg ville tenkt i dag er usikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er nok det. Men nå så jeg en fra Sound1. Den var på 22 00kr, og et annet merke. Gibsen var det som hadde lagd denne. Hva er forskjellen? er det at den er så utrolig mye bedre, eller at den er signert?

Gibson er selskapet som lager de faktiske Lucille-gitarene som B.B. King bruker. De lager gitarene sine i USA og har pleid å holde ganske god kvalitet.

Epiphone er et selskap som er eid av Gibson, og som har lisens til å produsere gitarer med formene til Gibson.

De fleste Epiphone-gitarene blir produsert i Korea, og holder en del lavere kvalitet enn Gibson.

Ingen av dem er for øvrig faktisk signert av B.B. King, men de har nok en kopi av signaturen hans på headstocken eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for på gitaren hans, så står det B.B King på halsen. Men når har ikke jeg 20 000kr, har ikke 7000kr heller for den slaks skyld, men 7000kr skal jeg da klare. Er den gitaren grei nok, eller bør jeg jobber ræve av meg 1 år, og kjøpe den fra Gibson?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.