Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Rackhylle - Gnome


trazan

Anbefalte innlegg

Gnome, forsto jeg det rett på et annet nettforum at du hadde denne Penn-Elcom rackhyllen/skuffen?

Jeg har et rack som ikke er fullt så dypt som normalen, kun 12" mellom festeskinner foran/bak. Selve platen er det plass til, men jeg får jo ikke festet greia. Du nevnte at det kanskje var mulig å trå til med baufil for å trimme det ned et par tommer?

Jeg funderer på å bestille denne hyllen, men kunne du, eller andre som måtte ha en slik, forsikre meg om at det faktisk er mulig å sage på skinnene så den kan festes med 12" mellomrom og fortsatt få hyllen til å skli inn og ut som den skal? Har mailet Penn-Elcom men det ser ikke ut til at de tar seg tid til å svare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan fint sagen den til slik at du får festet den i et 12" dypt rack, det skulle gå fint. Faktisk kan du sage så mye at du får under 1" mellom foran og bak. Uansett, prodlemet er vel at selve festeskinnen er 14" dyp, og hylla i seg selg er 15" dyp, men om du har plass til det skulle det nok ikke by på store problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Imerslund skal klare å ta de inn iallefall, har sett no Penn greier på lageret deres. Hvis ikke kan du vel bestille direkte fra Penn-Elcom's sider?

Tyske musikkbutikker burde jo ha det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, vet du hvor man best får tak i et slikt? Noen som selger det her til lands?

Hjemmesiden har en liste over kontakter, og for Norge er det for tiden PA Systems A/S i Oslo. Han (jeg tror det er en enmannsbedrift) er lettest å få tak i pr telefon eller fax, og har alltid gitt meg god service de gangene jeg har handlet der. Hylla til Gnome er forresten derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DjBjonik (for de som husker ham) og jeg stakk jo opp til ham, han bor oppi gokk et sted i Oslo, helt greit å finne fram. Han er en veldig hyggelig kar å handle med, kutta til rackskinner for oss greier.

Endret av Gnome
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.