Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Peavy Valveking


Gersen

Anbefalte innlegg

Altså... Kabinett/høytalere er kuk, og røra i den er kuk. Har ikke fått prøvd den selv, men det er jo regelen med billigere amper, spesielt røramper. Prøv den med nye rør på for eksempel et Marshall 1960 eller Mesa cab så river den nok adskillig mer enn helt stock.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså... Kabinett/høytalere er kuk, og røra i den er kuk. Har ikke fått prøvd den selv, men det er jo regelen med billigere amper, spesielt røramper. Prøv den med nye rør på for eksempel et Marshall 1960 eller Mesa cab så river den nok adskillig mer enn helt stock.

Men det er ikke dermed sagt at denne er dritt. Selvfølgelig er det jo en viss sansynlighet for det, men :P ...

Jeg trenger i alle fall en grei forsterker til en noen lunde rimelig penge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, kjøper du toppen og får bytta ut røra og i tillegg bruker et kvalitetskab så har du en fortsatt billig men ganske fin amp der :D

:P Tja.. Hvorfor ikke? :P Men jeg er ikke så kresen på sånt. Bare jeg får en helt grei lyd, så er det bra nok for meg. Men takk for tipset :P:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nå får jeg kanskje et par på nakken, men jeg mener vel at peavy bare har kommet med to utgaver som er noe å bry seg om da (5150 & XxX)

Classic serien til Peavey låter meget bra. Kanskje ikke til metall og annen tøysemusikk, men til denslags som vi over tredve driver med så er Classicen bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får jeg kanskje et par på nakken, men jeg mener vel at peavy bare har kommet med to utgaver som er noe å bry seg om da (5150 & XxX)

Classic serien til Peavey låter meget bra. Kanskje ikke til metall og annen tøysemusikk, men til denslags som vi over tredve driver med så er Classicen bra.

Pappa på 37 spiller burzum på gitaren min når han får lov til å låne den. Alder har ingenting å si for musikksmak, det har seg bare sånn at de fleste her er unge, og mange unge gitarister liker nettopp metall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.