Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

BEHRINGER V -AMP 2


Anbefalte innlegg

Har en sånn. Den funker bra om du lærer deg å bruke den. Bra utvalg av effekter og amp simulasjoner osv.

Absolutt bra nok om du ikke har råd til en PODXT... Funker til recording også om du har bra lydkort.

Hva er det som er så dritdårlig med den boffen?

Det er ikke alltid slik at ting må koste deg skjorta for at det skal være brukelig. Absolutt value for money sier jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en slik selv, og lyden er dårlig, synes jeg.

Vrengen er stygg, og det meste suser.

Når det er sagt, har jeg hatt mye gøy med den, men skal du ha noe anna enn et leketøy, ville jeg gått for noe anna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortkasta penger rett og slett. De kan være hur billig som helst, men det er fortsatt et stykke skrot som ikke er verdt noen pris. Behringer lager noen fine ting de, men VAMPen er ikke en av dem.

Høres ikke som om du har gitt den en sjanse en gang?

Mener at den er absolutt verdt pengene om man lærer å bruke den. Klart at det finnes bedre alternativer, men anbefaler den om man ikke har råd til vanlige pedaler og samtidig er ny til gitareffekter.

Den koster jo under 1000 spenn. Like mye som en vanlig pedal. Til prisen for man amp og kabinett simulering, masse effekter, midi inn og ut, +++++ :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes rett og slett den låter drit. Den kan funke greit som en tuner, og thats it. En kompis av meg har hatt den i noen år nå så jeg har absolutt fått et inntrykk. Jeg synes enkelt og greit det er bedre å spare opp og kjøpe seg noe som man faktisk bruker med glede i lang stund, enn å kjøpe noe billig drit som man gjerne vil bli kvitt etter et par dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil helt klart anbefale deg å kjøpe noe litt dyrere så du får litt mer å rutte med. De pedalene jeg har vært borti fra Behringer er veldig støyende og har veldig skarp lyd, ikke noe som er behagelig å høre på i det hele tatt. Enkelte ting er litt vanskelig å simulere skikkelig... blant annet lyd. En amp-simulering blir aldri som en amp, det blir i beste fall en simulering av amp'en ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en selv, og har brukt den lenge.. funker greit til stuespilling når rørforsterkeren blir for stor dimensjon!

men den funker ikke live, i det hele tatt!

nå ligger den koblet opp på pcn der jeg prøvde å spille inn no saker, det låt heller sterilt og tamt...

du kan ha det mye gøy med den, men det blir aldri mer en et leketøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.