Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Walden


vwh

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer med Walden guitars?

Selv er jeg helt fersk på dette med akustiske gitarer, så jeg hadde håpet på noen kunne komme med noen tips. Skal i hovedsak bare ha en billig gitar jeg kan klimpre på hjemme, og på fest. Har kikket på Walden sin D610 http://www.waldenguitars.com/steel/natura/D610.html og syns den virket som et godt kjøp for 2400,-. Såvidt jeg kan forstå, er det ganske bra specs for å være en cheapo gitar.

Walden er vel et relativt ukjent merke, og innbiller meg at jeg får maks 3000,- der enn hos f.eks. Ibanez og Fender sine gitarer i samme lave prisklasse.

Noen meninger?

Endret av vwh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg har spillt på er en "på tilbud / billig" akkustisk walden fra marios til en 1500kr hos en kompis. Det er en helt grei gitar og spille på, men lyden er jo ikke akkuratt allverdens.. litt tørr kjedelig papp lyd. Men en helt streit gitar å klimpre på.. Men så kosta jo den litt mindre enn den du har sett på , så jeg vet ikke hvor høyt jeg ville gått opp i pris før jeg begynte å se etter andre merker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.