Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Amp fra USA


AC_DC

Anbefalte innlegg

Har planer om å bestille en forsterkertopp fra USA.

Må jeg betale noe mer enn frakt? Hvordan er det med moms og sånt?

Vet dette har blitt mye diskutert, men det har ikke kommet noe konkret svar synes jeg.

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er moms på forstekere som på alt annet. Det jeg ville passet på er spenningen. Det er lavere spenning i strømnettet i statene. Sjekk at det er svitsj over på 220 på toppen før du bestiller, samt at jeg har hørt folk få forsterkeren skadet i frakt. Dra over selv eller kjøp hjemme er mitt tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke momsen 25% nå? I så fall: Du må legge på 25% på totalprisen (amp+frakt) samt et lite gebyr til enten posten eller FedEX/UPS e.l. for tollklarering. Sjekk også med jetcarrier.com om det ikke blir billigere å frakte med dem.

Endret av Tstone
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ble HELT frelst med en gang jeg hørte Splawn! Låter "Marshall" mye bedre en Marshall! :P Og selv så er jeg nettopp ute etter det! Dessuten er jo ampene geniale, med tanke på muligheter og features;p

Endret av AC_DC
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeah, de låter rett og slett fantastisk bra. Nå mener jo jeg at det eneste som låter bra av high gain og "metal" Marshall er eldre amper som har blitt modda til helvete, og det er jo stort sett det Splawn bygger på (man kan få kjøpt enten Splawn amper eller få sin gamle Marshall Splawn moddet). Skriv et innlegg når du har fått den inn forresten! Jeg regnet meg vel frem til 12 000 på billigste modell. Verdt det, men mye peng fordetom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.