Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Håkon og Kjartan slår til igjen


hkh

Anbefalte innlegg

kan jeg få være den første som spør .. hvorfor lager dere alltid sånn piss istedet for og lage noe skikkelig musikk ??

Det er trist når folk viser total mangel på humor og evne til å tenke seg om før de snakker...

men for å svare på spørsmålet:

Det er lærerikt. Å eksperimentere med andre sjangere er inspirerende og utviklende for musikkforståelsen generelt. Rent produksjonsteknisk er det også smart, jeg får jobbe med andre lyder enn jeg vanligvis bruker og jeg får utvikle mulighetene i Nuendo/synthene mine bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er trist at jeg viser mangel på humor er en ting.. Det jeg synes er virkelig trist er at dere finner dette som hysterisk morsomt. Om du vil ha positive tilbakemeldinger, så må du kanskje promotere innspillingene dine litt annerledes enn å bruke ord som "harselerende" osv i introduksjonen. Jeg har absolutt ikke mangel på og forstå elektronisk musikk, og for og være helt ærlig så kan jeg innrømme at i mitt tidligere liv så har jeg hatt platespillere og mikser og uendelige stabler med vinyl, og jobbet som dj.. Og drevet med produksjon. Så jeg vet nå en smule om denne sjangeren her. Og fra mitt vedkommende så tørr jeg og påstå og si at dette var _ikke_ bra.

Budskapet her er .. Hvis du vil drive med produksjon.. Prøv heller og produser noe du kan være stolt av. Noe du synes er virkelig BRA. Ikke noe du må unnskylde folk for, hver gang du spiller det.. "jaa eehem alså jeg laget dette kun for MORRO.. Jeg spiller egentlig noe HEEEELT annet" .. Hvorfor bruke tid på og lage noe for MORRO når du egentlig spiller noe HEEELT annet.. bruk heller tid på det du liker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er trist at jeg viser mangel på humor er en ting.. Det jeg synes er virkelig trist er at dere finner dette som hysterisk morsomt. Om du vil ha positive tilbakemeldinger, så må du kanskje promotere innspillingene dine litt annerledes enn å bruke ord som "harselerende" osv i introduksjonen. Jeg har absolutt ikke mangel på og forstå elektronisk musikk, og for og være helt ærlig så kan jeg innrømme at i mitt tidligere liv så har jeg hatt platespillere og mikser og uendelige stabler med vinyl, og jobbet som dj.. Og drevet med produksjon. Så jeg vet nå en smule om denne sjangeren her. Og fra mitt vedkommende så tørr jeg og påstå og si at dette var _ikke_ bra.

Budskapet her er .. Hvis du vil drive med produksjon.. Prøv heller og produser noe du kan være stolt av. Noe du synes er virkelig BRA. Ikke noe du må unnskylde folk for, hver gang du spiller det.. "jaa eehem alså jeg laget dette kun for MORRO.. Jeg spiller egentlig noe HEEEELT annet" .. Hvorfor bruke tid på og lage noe for MORRO når du egentlig spiller noe HEEELT annet.. bruk heller tid på det du liker?

djezez... jeg har da aldri unskyldt meg og sagt at jeg ikke synes den er bra sann EGENTLIG... faktum er at jeg er litt stolt av den låten, det er det første elektroniske verket jeg noensinne har laget og alle andre, ja, nettop, ALLE andre jeg har vist den til har digget den og ledd godt. Greit, så likte du den ikke, men måten du kommer med tilbakemelding på gjør deg i mine øyne til en person jeg rett og slett ikke gidder å respektere.

Endret av hkh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

suit it yourself.. men du sammenlignet denne låten med den forrige dere lagte som var laget for og håne metal musikk.. og nå techno.. jeg for min del bryr meg lite om verken av sjangrene, så det er ikke det jeg vil frem til.. poenget mitt er bare, hvorfor ikke bruke litt mer tid på noe du faktisk liker, og få det til skikkelig... MEN jeg skal slutte og blande meg, og la ungene få leke i fred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låta hadde vært morsom nok den, hadde den hatt litt flere "techno-trekk". Litt raskere rytme kanskje? Hadde hjulpet endel bare det synes nå jeg... men, men.

Artig idé i alle fall, men en elendig parodi. Fortsett med å lage sånn tull! :P Så blir nok resultatene bedre etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.