Gå til innhold
Cerpin Taxt

Kate Bush

Anbefalte innlegg

515125.jpeg

Nå er det på tide med en ny kvalitetstråd fra meg. Denne blir sikkert ignorert til fordel for "Hvilke sanger bør jej lære får å shekke damer??!?" type tråder.

Uansett. Jeg syntes Kate Bush fortjener litt respekt her. Hun er en av de beste låtskriverene ever, og har en helt fantastisk vakker stemme.

Ja, du har sikkert hørt Wuthering Heights, som er kjempebra, men hun har også mye annet fantastisk materiale. Sjekk ut Babooshka, Violin, Them Heavy People. Det meste fra The Kick Inside albumet, og The Dreaming.

Litt for eksentrisk for de fleste her inne er hun nok, men håper likevel det er flere som deler min entusiasme.

Ikke skader det at hun ser/så ganske bra ut heller.

Sjekk ut noen fantastiske liveklipp på Youtube.com.

Dette er fra 1979 - http://www.youtube.com/watch?v=wXtnfmphcU4...h%20hammersmith

Endret av Cerpin Taxt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har blitt eksponert mye for musikken til Kate Bush opp gjennom min barndom og er helt enig med deg.

Veldig spesiell stemme og absolutt noe jeg kan anbefale folk å høre på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke helt min greie, men hun synger skikkelig spesielt. Jævlig artig å høre henne synge Floyd-låter.

Også må vi ikke glemme soloen på "Wüthering Heights" :P

Babooshka klarer jeg ikke å ha et ordenltig forhold til etter Little Britains karakter Boris, men jeg synes sangen Army Dreamers er rå.

Endret av Tarin

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uansett hvor hardt jeg prøver, takler jeg ikke stemmen hennes. Samme med Tori Amos. IRRITERENDE.

Gah, godt å få det ut. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uansett hvor hardt jeg prøver, takler jeg ikke stemmen hennes. Samme med Tori Amos. IRRITERENDE.

*GISP*

Ikke Tori engang? Sjekk ut låta 'Wednesday'--frelsemateriale.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kate bush er flink låtskriver og sanger som Wuthering Heights hadde vært grisebra hadde det ikke vært for den museskrikinga hennes over, trodde seriøst det var kødd første gang jeg hørte det, men jeg klarer Wuthering Heights pga at det er en god låt, men stemmen hennes ødelegger for meg bigtime

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest

Har ikke hørt noe særlig, men Wuthering Heights er en fantastisk låt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.