Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vær så snill å ta deg tid til å høre denne nydelige sangen


tisi1

Anbefalte innlegg

Vanligvis liker jeg ikke jazz, men denne sangen får meg til å gråte... hør på denne sangen:

country med Keith Jarret.

De som er med på sangen er : Keith jarret, Jan Garbarek, Palle Danielsson, Jon Christensen.

Besetning: Piano,sax,bass og trommer.

Taktart: 4/4

Dur/moll: Dur

Formdel i sangen: AA BB AA BB AA

Ta deg tid til å lytte til den, den er helt fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå burde vi ikke akkuratt OPPMUNTRE å laste ned musikk her på forumet da

Det er IKKE ulovlig, bare nevner det. Uansett, hvorfor har du så ekstremt mye imot pirat-kopiering? Det er ingen lov imot nedlasting, og i tillegg er det fint for oss dødelige uten penger til dyr software

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du, det der er bare usaklig... det er noe annet å laste ned en sang for å høre den, for så ågå å kjøpe album, det er iallefall det jeg bruker nedlastningen til. dessuten, vasser ikke en god del artister i penger da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel muthin, er det de som laster med mueikk, som faktisk kjøper platene, mange hører på, og kjøper hvis de er fornøyd, og dessuten,. jeg lever ikke av å eie gitaren min :mrgreen:

Og, ettersom det ikke fines noen lov mot det, kan jeg anmelde deg for å ha rappa gitaren min, mens du kan bare sitte og se på mens jeg later ned flere GB musikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å kanskje klare å avslutte denne diskusjonen så la meg si det sånn da: De som har samvittighet nok til å laste ned låta for å høre på den, gjør det, de som ikke har samvittighet til det, la være eller kjøp plata

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.