Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

gitarbutikker i oslo


jackson js30

Anbefalte innlegg

Imserlund Musikk i Skippergata og Riff Musikk i Prinsens gate er de jeg som regel besøker. Myhrbraaten musikk ved Gunerius senteret er en fillesjappe jeg ikke fatter hvordan går rundt. Er du hypp på mer klassiske instrumenter stikker du til Hornaas Musikk (lurer på om den gata den ligger i heter Brugata, rett utenfor sentrum).

Ellers har du Norsk Musikk som ligger langt pokkerivolden, tror du kommer dit med buss 37 mot Kjelsås eller no fra Jernbanetorget. Den går iallefall til sagene, og derfra kan du nesten gå, litt langt men ikke veldig langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Myhrbraaten musikk ved Gunerius senteret er en fillesjappe jeg ikke fatter hvordan går rundt.
Haha, helt enig. Den lå like ved hotellet jeg bodde på da jeg var i Oslo for noen uker siden, så jeg stakk innom dit et par ganger. Alle gitarene hadde strenger som ikke hadde vært renset på årevis, halsene var møkkete, ingen av gitarene var intonert, og servicen var bare middels god.

Imerslund, derimot, var jævli bra. Meget bra utvalg av instrumenter, veldig bra service, og fine lokaler.

Riff virket også bra, selv om utvalget var heller labert. Bra service der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imerslund, derimot, var jævli bra. Meget bra utvalg av instrumenter, veldig bra service, og fine lokaler.

Det er enkelte av gutta der som har jævlig peiling ja ;) he he. har hørt at noen av dem til å med har vært på NAMM..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ;)

Men Imersgutta har peil ja. Eneste problemet er at man burde være litt frempå for å få god service, ofte, og spesiellt på travle tidspunkter er det vanskelig å få noen til å komme bort til deg og spørre om du trenger hjelp. Spesiellt fordi en keyboardkar kanskje ikke kan svare på gitarspørsmål etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imerslund, derimot, var jævli bra. Meget bra utvalg av instrumenter, veldig bra service, og fine lokaler.

Det er enkelte av gutta der som har jævlig peiling ja ;) he he. har hørt at noen av dem til å med har vært på NAMM..........

Han ene på RIFF (tror han jobber der ennå, husker ham fra da det var en Carvin-butikk) har bilder på veggen av seg selv sammen med blant annet Holdsworth og Vai på NAMM. Veldig kunnskapsrik fyr, han også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers har du Norsk Musikk som ligger langt pokkerivolden, tror du kommer dit med buss 37 mot Kjelsås eller no fra Jernbanetorget.

Jeg ville heller tatt buss 34 i retning Tåsen (også fra jernbanetorget/byporten), og hoppet av på stoppet etter Voldsløkka (husker ikke hva det heter, selv om jeg bodde rett ved busstoppet der før). Da er det bare å krysse veien og gå rett inn døra på Norsk Musikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.