Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

starry night


Rudstar

Anbefalte innlegg

Hei. Låter greit det her. Hvor lenge har du spilt? Du har god timing, ihvertfall.. Jeg ville ha jobbet med intonasjonen på bendene, pass på å ikke bend for høyt/lavt. Jeg ville ha skrudd ned bittelitt på gainen, og lagt på litt reverb hvis det var mulig. Stå på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spillt i snart 9 år tror jeg. Tenkte meg det med bendsa, sliter litt med å få det til. Noen tips til hvordan jeg ikke skal gå for høyt/lavt? Har liksom ikke peiling på hvor høyt/lavt jeg skal gå. Når jeg satt med headsettet når jeg spillte hørtes det egentlig annerledes ut, men men. Da får jeg bare prøve meg en gang til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at en bend går fra et sted til et annet. Altså en tone til en annen. Syng melodien og lær deg hvilke toner du skal "sikte" på. Bruk øret. Regner med at du teknisk sett er i stand til å utføre bendene bra, i og med at du ikke bare bender for lavt, men også for høyt noen steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg får et inntrykk av at hele gitaren låter en smule surt.. og at du spiller veldig stakato aktig .. veldig hakette hvis du forstår.. føler du spiller mer for at du er nødt.. at du stresser på en måte... prøv med litt mer inlevelse, og for guds skyld stem gitaren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.