Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

GITARGALLERI


Thomas

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • Svar 710
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mens gitarnorge var nede var jeg en tur i miami, og dro innom guitarcenter. Jeg dro hjem en gitar som jeg alltid har hatt lyst på: en Gibson LP Studio :) Litt dårlige bilder men dere ser ihvertfall hva det er :D

gibson.jpg

gibsonlp2.jpg

En utrolig fin gitar med en konge tone og lettspilthet, absolutt å anbefale!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finfin den Studioen der, men pass deg; den angriper skulderen din når du minst venter det :mrgreen:

Min hovedøks:

11_13_7.JPG

11_13_9.JPG

Webcamet skammer seg, bare så det er klart :P

har også en Dean Avalanche 7strenger som er på vei ut og en Vendetta 4.0 på vei inn, samt en bass som egentlig tilhører søsteren min (men hun bor i England). Den står hos meg for å fylle opp stativet :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens gitarnorge var nede var jeg en tur i miami, og dro innom guitarcenter. Jeg dro hjem en gitar som jeg alltid har hatt lyst på: en Gibson LP Studio :) Litt dårlige bilder men dere ser ihvertfall hva det er :D

En utrolig fin gitar med en konge tone og lettspilthet, absolutt å anbefale!

Vinrød er diggbar farge! :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens gitarnorge var nede var jeg en tur i miami, og dro innom guitarcenter. Jeg dro hjem en gitar som jeg alltid har hatt lyst på: en Gibson LP Studio :) Litt dårlige bilder men dere ser ihvertfall hva det er :D

En utrolig fin gitar med en konge tone og lettspilthet, absolutt å anbefale!

Vinrød er diggbar farge! :mrgreen:

Så absolutt :D

Sånn gitar skal jeg ha så fort jeg har råd :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Snip*

Steike pine, akkurat en sånn en sparer jeg til. 8)

Hva måtte du ut med for skjønnheten?

Måtte betale ca 7200kr for den, inkludert amerikanske tax osv, ikke så dum pris egentlig :)

btw: ja vinrød farge var mye feitere en jeg trodde, når jeg så den i butikken måtte jeg bare ha den, det sto mellom den og en svart med krom hardware.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.