Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

• Svar 710
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for det. Liker stashet selv også:) Utvider stashet hele tiden i søken på den perfekte gitarlyd. (Noe jeg garantert har til felles med tusenvis av gitarister.)

Straten er en 1997 jubileumsmodell. Den ble produsert i 1997 eksemplarer (husker ikke serienummeret, men det er da ikke høyere enn 1997... haha). Den er veldig "twangy" og passer godt til blues og SRV lignende ting. Holder stemminga helt fint selv om man er litt uhøflig med vibbarmen. Den har forresten 2 typer vibbarmer man kan velge mellom, en vanlig og en kortere som er bøyd til på en slik måte at den ligger perfekt i hånda mens man spiller. Mener å huske at jeg ble fortalt at det var Hank Marvin (Shadows) som har mekket den patenten.

Forøvrig ganske artig dette med gitarforum. Kan jo risikere å bli hekta:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ibanez George Benson model

Sikker på det?? Ligner ikke på noen Benson jeg har sett tidligere. Har en GB10 selv og ble litt nyskjerrig på din Benson. Ligner litt mer på AS serien til Ibanez, men den kommer litt dårlig frem på bildet!

Ellers må jeg bare si at du har en psykofin samlig der. Holder på å opparbeide med en liten samlig selv, men er vanskelig når man pusser opp bad og kjøkken... ;)

M

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei karer....

Jeg følte at jeg betalte akkurat nok for både Danelektroen og Les Paul Classic'en min.

Ang. gitarriggen min har jeg postet et oppdatert bilde av de gitarene/ forsterkerene som ikke er på bildet i denne tråden her: http://forum.gitarnorge.com/viewtopic.php?t=3936

Der har jeg bilde av Valley Arts Custom Pro, Musicman Luke og Line 6 Variax samt Line 6 Vetta 2 og Kabinettene til Vox riggen min.

Har en kar i Vardø som holder på å mekke noen fete rørforsterkere til meg. Odd Sandbakken heter han, merk dere det navnet. Konge-forsterker-mekker-av-fineste-sort!!!!

Føler nesten at jeg spammer dette forumet. Synes dette er kjempegøy og vanedannende. Har fått så mye nyttig og inspirerende informasjon her at jeg må nesten smiiiile.... og øve litt til .... haha

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Rebbe skrev:  

Ibanez George Benson model  

Sikker på det?? Ligner ikke på noen Benson jeg har sett tidligere. Har en GB10 selv og ble litt nyskjerrig på din Benson. Ligner litt mer på AS serien til Ibanez, men den kommer litt dårlig frem på bildet!  

Ellers må jeg bare si at du har en psykofin samlig der. Holder på å opparbeide med en liten samlig selv, men er vanskelig når man pusser opp bad og kjøkken...  

Ibanez gitaren er en George Benson modell. Den er dog ikke i det hele tatt original. Forrige eier har byttet mikrofoner, tatt vekk plekterplate, lakkert den, satt på (BORRET) og tatt av igjen vib arm, satt på ny strengestol... i det hele tatt.... Gitaren er ganske "slitt" men har mye sjel.

Les Paul gitaren min er som da jeg kjøpte den. Har også en svart Gibson Les Paul Standard. Satte på "hulk" EMG mikker på den og rota vekk originalmikkene. aaaaaaaangre..... Nå er den på gitarsykehus for revitalisering:)

Kan man ikke bare legge på noen lapper i lånesummen når man pusser opp og snike inn en "fjøl" eller to?

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 2 weeks later...

nuno1.jpg

Min Washburn Nuno Bettencourt N-4 i Padouk-tre. Padouk-treet ble fredet etter en stund:P Har oppgradert de kjedelige originalmicene med EMG-81 i brua, å 85 i stolen! Låter jævli fett, samt at jeg satte

inn en EMG-PA2 som er en pre-amp, som booster lyden no #¤#"#!vlig:D rock on!

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.