Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

GITARGALLERI


Thomas

Anbefalte innlegg

  • Svar 710
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

[Jeg fikk en bra deal på den, så det ble ikke så ille 8)

Hvor mye gav du for den?

Under 10 lakser.

oii, da har du vel vært heldig? Trodde Zion gikk for å være særdeles gode gitarer.. men de har vel modeller i flere prisklasser og, som de fleste andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[Jeg fikk en bra deal på den, så det ble ikke så ille 8)

Hvor mye gav du for den?

Under 10 lakser.

oii, da har du vel vært heldig? Trodde Zion gikk for å være særdeles gode gitarer.. men de har vel modeller i flere prisklasser og, som de fleste andre?

De har ikke det :mrgreen: Jeg var VELDIG heldig. De har stort sett bare dyre gitarer, men de er ikke så kjent i Norge, derfor fikk jeg fin deal på den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zion har vel ikke hatt noen billige modeller. Den billigste jeg har sett brukt gikk for åtte, og den var ikke snilt behandlet. Tror de hadde litt PRS type gitarer, utseendet og kvalitet. Men Zion hadde ikke en SE linje. ;)

Denne er ikke "mint", men er fint brukt. Det heter vel player`s condition? Et par hakk i lakken, ikke noe større. SINNSYKT fin hals. De ligner mye på PRS, bortsett fra at i alle fall denne har bolt-on hals.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en gitarlærer på skolen som har en nice Zion. Er det ikke veldig custom ting, eller? Hva ligger forresten prisen på ny, for en av de bedre modellene? har ikke tenkt å kjøpe altså, bare må tilfredsstille nysgjerrigheten min :P

De koster vel 2895 US$ for standardmodellen i Statene. Det kan vel ganges med en åtte-ni, tenker jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.