Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

GITARGALLERI


Thomas

Anbefalte innlegg

  • Svar 710
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er en flott gitar, Integrum! Selv hadde jeg følt meg litt ukomfortabel med en signatur gitar egentlig. Jeg vet jo at jeg selv har Les Paul, noe MANGE andre har, men en signatur gitar "tilhører" den respektive artisten, så for meg ville det som sagt blitt litt awkward. Ikke at det plager deg noe spesielt tenker jeg meg ;) Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er min nyeste gitar' date=' en Ibanez JEM7VWH.

[edit'] Bilde fjernet. -Thomas [/edit]

Ikke noe jeg sikler etter akkurat :?

hvilken gitar er så din drømme gitar?

jeg bare lurer, mente ikke at JEM er kongen uansett, liker man den ikke, så liker man den ikke..men hva er så din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har jo forskjellig smak og syn på gitarer.

Men jeg må si at den gitaren ser utrolig tåpelig, uten håndtaket hadde den vært helt grei.

Kanskje den har hjul bak du kan trille den etter deg om det blir for slittsomt å bære.

Neida, er sikkert grei, folk kjøpern jo, bra å sikkert.

Jeg vil si den beste gitaren er fender strat american deluxe, skal ha meg en sånn i framtida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les Paul starta jo som signatur gitar' date=' og jeg skal bidra så godt jeg kan til å gjøre aat om 20 år lurer de fleste på om de skal kjøpe en Stratocaster, Les Paul. eller JEM ;-)[/quote']

Såvidt jeg vet heter fortsatt les paulen les paul :wink: . Men den blir vel ikke akkurat sett på som en signaturgitar nei. Blir egentlig litt det samme med jem'en mener jeg. Det er en egen serie mer enn det er en signaturgitar liksom :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er barnet mitt.. hehe.

Det er en ESP Horizon NTII, Seymour Duncan jb/59 mikker, gjennomgående hals i lønn, kropp i mahogny, topp i lønn og ibenholt gripebrett..

Jeg er så fornøyd med denne, at jeg ikke tør å kjøpe meg en gitar til, for det skal godt gjøres at jeg blir like fornøyd da.. :D

horizonweb.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.