Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

GITARGALLERI


Thomas

Anbefalte innlegg

  • Svar 710
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for positiv respons Nilsefix ;-)

"Planta" er pen ja. Vine-inlayed er noe av det som tiltaler meg mest ved denne gitaren :-)

Også syns jeg det er fint at når man kjøper Steve Vai gittar, så blir man like flink som Steve Vai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt splittet når det kommer til Evolution; på den ene siden kan den være et elegant tilskudd til et allerede avantgardistisk image - og "harry" og avantgardisme har svært lite med hverandre å gjøre; dog kan innlegget i halsen, plekterbrettet og hele stilen bli en visuell overload i mer nedtonede sammenhenger. Essensen i det er vel at når Vai spiller på den hører den hjemme, rundt min hals gjør den ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thomas : enig i det der .. tror ikke jeg hadda passa med den heller..

Steve Vai passer med den som fy :) dritfett når han står på scenen å spiller på gode gamle EVO.. Vai er så genial på scenen!! Ohh ... nüdelich -..

Men ja , jeg hadde tvilt litt før jeg hadde turt å kjøpe en JEM ....

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SKulle bare legge til denne linken. Den er en test av Knopflers Røde Strat. Litt å sikle på for alle og enhver :)

http://stud.hsh.no/home/alm00rha/MKwebpage/index.htm

edit: legger til at jeg har selv en Overland (jeeee!) Fender-kopi uten noe som helst bra ekstrautstyr. 3x single-coil pickups av sannsynligvis håpløs kvalitet. Jeg får det til å høres bra ut gjennom en MicroCube uansett :)

Må også legge til at gitaren funker veldig bra nå som jeg har har fått skrudd på den. Anbefaler alle med sure gamle gitarer å kjøpe seg et umbraco-sett (39,- på jernia) og skru strengene opp (så de ikke slarker) og justere truss-roden til du har en perfekt og lun bue på halsen. Gjør underverker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi ;) faren til veninna mi har en original '61 hjemme.. når han skulle forsikre anslo de verdien til 70 000.. maaaaan. hehe

å herre ...

*sleve som en gal*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.