Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Cornford amps


Anbefalte innlegg

Har aldri testet... men har sinnsykt lyst til å teste enten en Hellcat eller MK50 2 (nye versjonen av MK50). Har dvd`ene med Guthrie Govan fra Tone Merchants, hvor han bruker Hellcat og MK50. Låter fett :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harlequin får du får 8-9 lapper i norge. Men jeg har litt mere trua på Hellcat og Carrera.

Så mange super spesielle intelektuelle gitarister som det er her på forumet må vel noen ha prøvd noen av disse? NO Offence! Bare litt lei av all Fender, Marshall, Diezel, Orange osv.

Ønsker ordentlig LYD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange super spesielle intelektuelle gitarister som det er her på forumet må vel noen ha prøvd noen av disse?

Testing er gjerne et resultat av tilgjengelighet, og Cornford er ikke et utbredt merke i Norge. Nå har jeg testet Cornford-toppen med 2x12"-kabinett de hadde på Imerslund et par ganger, blant annet med Suhren min, og det låt fint. Jeg har ikke fått gjort noen grundig test av ampen, og det er en stund siden nå, så jeg sitter dessverre ikke med særlig kunnskap om muligheter, ampens karakter, hvilke kabinetter den vil like, etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde en harlequin en stund...veldig morsom amp! Cornford låter på sin egen måte, kan minne litt om orange, bare ikke så massivt og tungt, og kanskje litt mesa? Ihvertfall, en knallamp! Har veldig lyst til å prøve den nye carrera ampen, men det er vel mye av det samme som harleqiun....

Nå smiler livet til meg med min nye matamp king street, den drøyeste ampen jeg noengang har spilt på. Vox møter Orange på fest hos bestefar Marshall... :blink: jada

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.