Web Analytics
Jump to content

Hvem spiller den amerikanske nasjonal sangen best?

CrowaX
 Share

Recommended Posts

Jeg begynner instinktivt å vræle på Gimn Sovetskogo Soyuza eller Internasjonalen når jeg hører nasjonaljingelen til US of Apes, men for den saks skyld så må det vel bli Jimi av denne gjengen som er den jeg helst hører. Muligens fordi jeg tenker på hans versjon som "orginalen", men sånt er jo en del av musikkopplevelsen!

Men så langt nasjonalsanger angår så er Gimn Sovetskogo Soyuza helt vannvittig enormt når den framføres Soviet-style med digert mannskor. De soul-rapende r&b-broilerne kan fise i dur og moll på idrettsarenae herifra til helvete for alt jeg bryr meg! Jimis gitar eller et grovrøstede ubåtmannskap fra Sovjet...

Norges nasjonalsang er kanskje en smule undervurdert.. Ikke like duganes på gitar, men allikevel godt emne for arrangement med kor.

cdet var jo den han spilte på crossroads festival som lurte så fælt etter

Sorry for off topic, men Lejs, skriver du med boksehansker?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Siste aktive tråder

• Er det noen som vet hvor man kan få tak i roasted pine emner som kan brukes til el kropp? Det eneste jeg har funnet er amerikanske sider der emne koster ca 1500,- kr men frakter er på 4000,-   Det eneste norske jeg har funnet er terrasse plank med det er for tynt og smalt. 
    • Godt tips, men dette er et kit som sannsynligvis ikke er verdt mer enn varmeverdien om en fyrer den i peisen når alle godbitene er tatt av. De originale stemmeskruene var så dårlige at de ikke var brukbare, og en gikk regelrett i stykker. Verdien i denne vil nok først og fremst være gleden den kan gi meg Regner med det er flere enn meg som som har et lite lager med avplukkede deler. De er kjekke å finne til andre prosjekter. Merkelig nok blir man aldri ferdig....  
    • Lang tid uten lyst - og når den er på vei tilbake ser jeg at alt er på vei til å bli borte ... Trist, men leit og ingenting å gjøre med det. Og i mellomtiden har alle bildene i byggetrådene mine mistet seg selv - usikker på hvorfor det har blitt slik, men nå som forumet også er i ferd med å miste seg selv, er det kanskje ikke verdt å reparere? Jeg skal lete opp det nye forumet og se om jeg finner ett sted å poste oppdateringer i der 🙂 Takk for alt og alle her inne!
    • Jo,jo.Som du sier,det er moro å prøve seg fram. Tips:Ta vare på originale pickuper og annet stash fra gitaren,slik at du kan sette den i original stand når du eventuelt selger den.Folk vil helst ha gitarer i original stand,og er ikke villig til å betale det ekstra som du har kostet på den.
    • Tenker litt av poenget er stor forskjell egentlig. Bør bli interessante muligheter for å diale inn diverse toner i midtstilling, spesielt om jeg legger på en coilsplit av humbuckeren og. Risikoen er vel heller ikke superstor siden det går an å kjøpe til en som matcher bedre og ta den som blir til overs i en annen gitar. Eller selge. Får vel alltids igjen noen kroner for sånt. Har jækla lyst til å prøve altså. Titte på videoen nå EDIT: Må vel innrømme at jeg EGENTLIG tenkte å prøve med noe fra Guitar Fetish, men stadig utsolgt det jeg skal ha og da eser budsjettet fort ut....
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.