Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hei, skal kjøpe meg ny gitar... noen meninger?


Jonathan

Anbefalte innlegg

Trodde de aller fleste viste at det er mulig å få også gode priser i Norge jeg ;)

Er man bare jevnlig nok hos den lokale "gitarpushern", så får man gode priser etterhvert.

Personlig lurer jeg faktisk på om PRS`n var det beste tilbudet. Gibson er bra saker, men i forhold til PRS, så er spillbarheten og den good feeling like god om ikke bedre på noen PRS`r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror alle du nevner er skikkelige godsaker.

Har selv ikke personlig erfaring med noen av de, bortsett fra CE22 (tror det var den i alle fall). Den hadde god lyd, rund og varm. Den gjorde seg bra til de mildere tingene, men metall taklet den ikke så bra synes jeg. Den har også en skikkelig svær neck joint som var litt plagsom. Uansett, den du viser ser jo nydelig ut og skulle du ikke like den kan du selge den for 3 ganger så mye og kjøpe en Suhr.

Endret av loco
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd PRS?

Er ikke for alle.

Jeg hadde en Custom 22 en stund, men ble aldri komfortabel med den.

Ble liksom litt "klumpete", men jeg er vant til "Superstrat" type gitarer.

Kjøper du PRS er det ingen tvil om at du får en OK gitar, og byggekvaliteten vil være

bedre en på nyere Gibson.

Synes prisene du oppgir virket greie, så da er det vel bare å ta et leap of faith :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.