Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen som vet hvor man kan få kjøpt custom plekterbrett?


Turbonegro

Anbefalte innlegg

Det er nok ikke enklere å lage, med mindre du har en finfin stikksag eller en veldig stø hånd til å sage med.

det er ofte kjekt å lese topic før man svarer. jeg spurte om noen viste om et sted man kunne få lagd et plekterbrett. ikke om det var lettere å gjøre det selv :mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for aria er teite i hue og har lagd et eget plekterbrett. sikkert or å få det til å passe den bredere halsen. men jeg har jo selvførgelig prøvd å få tak i et plekterbrett som passer. litt døfødt å lage et nytt hvis man kan få kjøpt et i butikken som passer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde en gang en side hvor de lagte custom plekterbrett, men husker den ikke i farten.. skal se om jeg finner den..

men til hans k : for det første.. hvem i allverden lager plekterbrett med stikksag (!) :D .. de blir nok skåret ut med laser... og OM jeg skulle gjort det selv, så ville jeg nok gjort det med en fres.

og for det andre, nei han var ikke ute etter og skjære det til selv, men få fatt i en BUTIKK som kunne lage et for ham på bestilling etter mål og design, hvor han kunne KJØPE det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ivafflal en dude på ebay som mekker plekterbrett, gå inn der å søk på pickguards så finner du frem til han. mekker som sagt alt,m så lenge du kan maile han målene å slikt. ikke noe verre en å kopiere og deretter scanne inn kopien tell dataen. så vips...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.