Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

A Room With A View


perfect.element

Anbefalte innlegg

Jaja, da var det dags for å avduke den siste låta mi, og kanskje den låta jeg har vært desidert mest fornøyd med av alle jeg har skrevet hittil, komposisjons/arrangementsmessig såvel som produksjonsmessig.

Stilmessig er det ganske sutrete og små-emo gaymetal, men det er jo meg, så hvorfor ikke. Var i alle fall en låt jeg følte jeg måtte skrive, for å få utløp for min emohet.

Besetningsmessig har jeg som vanlig tatt meg totalt vann over hodet mht. ensemblemedlemmer, i den forstand at jeg har fått med meg musikere som er jævla mye flinkere enn det jeg er.

Line upen er som følger:

Øystein Brekk: Musikk, tekst, arrangement, all gitar

Vidar "Gud" Lehmann: Trommer

Jonas Christiansen: Bass

Ole Kristian Malmedal (master_k): Synth

Hans Christian Helgesen: Vokal

Helge Taksdal (bluegrot): Produksjon/Recording

In either case, enjoy!

http://home.no/perfect-element/%d8ystein%2...%20a%20view.mp3

Endret av perfect.element
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint spilt! På starten trodde jeg det var en skikkelig progg sang, men så begynte synginga og det ble det litt sånn Dream Theater aktig, og teksten synes jeg var litt kjed.

Musikksjangere traff meg akkurat så jeg likte den veldig, men følte ikke aldri at det kom noe høydepunkt hvis du skjønner hva jeg mener, kanskje litt mer "kraft" i overgangen fra vers til refreng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det meste har kanskje blitt sagt allerede – jeg synes det er en flott låt, men det blir kanskje litt lite variert? Jeg savner et klimaks. Har bare hørt sangen på et skremmende dårlig stereoanlegg, så jeg tør ikke si noe om miksingen eller det tekniske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.