Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarlærer i Bergen?


DoktorB

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen som kan anbefale en billig og bra gitarlærer i Bergen? Helst i området sentrum eller retning Haukeland der jeg studerer.

For tida mest interessert i blues og generell rock, men også litt jazz. Shredding med tilhørende teknikker er ikke så interessant for meg, pr dags dato. Spilt i 2,5år bare, så er ikke akkurat noen SRV ennå... =)

Magnus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jeg hadde et sånt akkordkurs med Mads Eriksen i regi av Friundervisningen, mener jeg å huske,

før han ga ut sin første soloplate. Det var ikke særlig dyrt og ikke viste jeg da hva slags kaliber

han var av. Må flire litt når jeg tenker tilbake for jeg hadde med en gammel kassegitar som jeg hadde

satt nye strenger på selv men i feil rekkefølge hehe

Så når Mads Eriksen skulle stemme den, noe som måtte gjøres ca hvert minutt, så gikk han ofte

i fella å skru på feile strenger hehe

Jaja bare en liten historie som måtte ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompiss av meg som bodde i bergen tok en del timer hos Mads Eriksen.

Da han nevnte det visste jeg ikke hvem det var, så fikk jeg høre Journey, og noen fler og GUD hvor imponert jeg ble. Mads E. er en sinnsykt bra gitarist. Det er synd at han ikke er noe spesielt kjent her i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.