Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ikke søk på nettet nå, vet du eller vet du ikke?


Takstein

Anbefalte innlegg

Sene nattetimer igår kom en kamerat opp til meg med en cd. Han sa følgende:

''Jeg tenkte på deg da jeg hørte denne....''

Han satte på cd-spilleren, og jeg måtte ærlig innrømme at jeg ikke hadde peiling på hvem det var.

Da jeg fikk se på coveret hjalp det ikke stort heller, ''Hank Locklin''

Hadde aldri hørt om mannen. Men skal si vi lo godt av den cd'en! Det var 12 ''ukjente hits'' som var prikk like. Alle med samme intro, toneart og Hank sang om det samme på alle 12. Det var humor det.

Det endte med at jeg kjøpte cd'en av han, fordi jeg har hatt problemer med å sove i det siste, gjett om jeg fikk sove i natt? B)

Han hadde køpt cd'en for 29,-kr.... Jeg tror nesten at jeg er den eneste i Norge som har cd av Hank Locklin.

Svar ærlig nå, har DU hørt om han før? :blink:

Forbausende og utrolig nok, har han en hjemmeside; hanklocklin.com

Hvis du sliter med å sove, prøv og skaff deg en skive av Hank Locklin :D (Dagens oppfordring) ;)

Mulig at han er kjent, men jeg kan ikke si jeg har hørt om han før, og jeg har hørt mye country!

Endret av Stig Morten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AMG hadde en ganske god artikkel (jeg hadde ikke hørt om ham, forresten) – mulig jeg burde ha visst hvem han er, tatt i betratkning at Chet Atkins både har spilt på albumene hans og turnert med ham, er også interessant å få med seg utviklingen av konseptalbumet. Musikken kan jeg styre meg for. ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hank Locklin has a huge fanclub in Langeli, Bjerkreim, Norway

Hehe... :lol: En av mine kamerater som var til stede samme kvelden som har skrevet det der. Huge og huge, toppen 4 stykker... B) Du fant det på wikipedia eller noe lignende kan jeg tenke meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.