Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Canon Rock


Painkiller

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg videokamera og redigeringsprogram for ikke så lenge siden, så jeg tenkte jeg måtte prøve det ut litt. Så da endte det opp med at jeg spilte inn Canon Rock, som jeg tenkte jeg kunne legge ut her. Brukte bare første take, så det er en del feil, men det er nok sånn jeg spiller gjennomsnittlig. Kan også nevne at jeg er dårlig på sweeping, så de partiene er ikke så bra. Hehe. Har spilt gitar i litt over 2 år nå.

http://folk.ntnu.no/espenta/canonrock.html

La ut 2 versjoner med forskjellig divX-komprimering, også er det litt lavere mp3-kvalitet på den minste.

Endret av Painkiller
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normalt er jeg ikke noen stor fan av denne typen musikk, akkurat denne låter knall. Teknisk er det litt småpirk her og der man sikkert kan plukke på, savner litt på innlevelsen i de roligere bitene, samtidig har jeg spilt en del mer enn to år og har ikke en sjanse i havet til å få til dette. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bare bevegelsene ser unaturlige ut. Spesielt vibratoene. Unormalt rask skjelving .

Hm. Merkelig. Kan hvertfall bare si at det er ikke gjort noe med videoen. Men jeg spilte inn lyden i Cubase og videoen i et annet program, så jeg måtte synkronisere lyd og bilde etterpå. Mulig det er det som gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normalt er jeg ikke noen stor fan av denne typen musikk, akkurat denne låter knall. Teknisk er det litt småpirk her og der man sikkert kan plukke på, savner litt på innlevelsen i de roligere bitene, samtidig har jeg spilt en del mer enn to år og har ikke en sjanse i havet til å få til dette. :)

Takk for hyggelig tilbakemelding. Pleier heller ikke å høre mye på sånn type musikk, men da jeg hørte denne i jula eller noe, syns jeg den var så bra at jeg ville prøve å lære den. Og etter det har jeg spilt den ganske mye. Sliter veldig på de raskeste partiene spesielt, og sweepinga går dårlig, som nevnt tidligere. Får prøve å få litt mer innlevelse i de rolige partiene da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det som har laget backingtracket egentlig? er det JerryC?

Og jo er litt enig med mr. Bach, ser litt unaturlig ut på vibratoene.

Regner med det er Jerry C ja.

Skjønner ikke det med vibratoene. Brukte videokameraet som webkamera i usb-porten når jeg filmet. Mulig at det ikke er nok bilder pr sekund til at det ser naturlig ut. Kan ikke si at jeg la merke til noe når jeg så på jeg men. Spilte hvertfall inn i normalt tempo, og det ser greit ut hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.