Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Innspillinger


Praiser

Anbefalte innlegg

(Turbo90), Lejs, og BlueGrot. Dere bør skamme dere. Kommentarene deres er råttne. Skjønner dere ikke at dere direkte sårer, og bidrar til at folk ikke kommer til å tørre å legge ut andre ting? Tenk deg at thepraiser la ut noen låter han hadde laget, altså brukt mye av tida si, for å høre våre meninger. Kanskje høste noen positive ting, og i værste fall råd om hva som kunne ha vært gjort anderledes. Så kommer dere med den dritten der? Dere hadde neppe satt pris på å få sånne kommentarer selv.

__________

The praiser, det er visse ting du må jobbe med, men jeg synes det virker som at du har en god melodisk sans.

Du bør prøve å frasere litt bedre. Savner litt slides, hammeron/pulloffs, vibrato. Det er sånne ting som som regel kommer med tid, men det er greit å være bevisst på det. I tillegg bør du passe på å bruke øret når du bender. Mange av bendene kommer ikke høyt nok, dvs tonen ligger litt for lavt. Hvis du sliter med at det er tungt å bende, bør du støtte opp med flere fingre bak den fingeren som fretter tonen. Når det er sagt, synes jeg låtene i seg selv, og backingene var veldig bra.

Endret av jsbach
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne kommentarer er grusomme som jsbach sa. Det er sårende og trist! Kom heller med konstruktiv kritikk om hva som kan gjøres bedre osv.

Du har god melodisk sans Praiser, det er mye talent ute og går her! Jeg likte det!! Jobb videre og stå på, og øv på de tingene som jsbach skrev, så skal du se det blir enda bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.