Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tunes


nettrom

Anbefalte innlegg

Jeg fikk det også i dag.

Har ikke fått bladd særlig mye i det akkurat, men det virker litt... ungdommelig, om jeg får bruke det uttrykket. Men hva er greia med mobiltelefonene? :huh:

edit: DVD-en som fulgte med virker litt gøy. :)

Endret av Trickster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg fikk også Tunes. Jeg har ikke fått lest hele bladet enda, men tror det kan bli bra. Steve Lukather-intrevjuet er det beste jeg har lest til nå..

Jeg sendte forøvrig redaksjonssjefen, Øivind Arvola, en mail med link til denne siden. :)

-Mikke B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dette var for det meste rass. Anmeldelsene av utstyret var OK, men greia om Madrugada på turné var tragisk. Intervjuet med Lukather var moro lesning, men horribelt gjennomført. Journalistikken er på et lavmål. Her trengs mye trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes også det var ræva. Jeg har vel og merke ikke lest det, men jeg føler meg såpass trygg på at det er ræva at jeg står inne for det. Nå skal det sies at jeg er en tanke beruset så det kan hende jeg skifter mening i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns stort sett nivået på artikkelene lå lavt. Noe var bra, det meste var ræva. Produktomtalene var av litt varierende kvalitet, det var noe som var bra skrevet, og noe mindre bra. Howto'ene var greie. Intervjuene var dårlige. Mulig dette bedrer seg, og Musikkpraksis får konkurranse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes det var rimelig tamt, skal jeg bruke det som dasspapir eller som lesestoff på dassen?

bruk det som lesestoff, tror ikke det dere glinsende papiret alá se & hør er noe særlig for dasspapirbruk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Tunes rett og slett var en trist opplevelse. Med unntak av intervjuet med Luke, som hadde en viss underholdningsverdi. Anmeldelsene er jo bare oppramsinger av produksbeskrivelser, og det hele minner mer om en varekatalog enn et magasin.

Flere som stiller seg litt skeptisk til sammenhengen mellom Tunes og Sound1 med tanke på innhold?

Når det i "spørsmål og svar" anbefales studioutstyr som utelukkende selges av Sound1, begynner ihvertfall jeg og himle litt med øynene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Tunes rett og slett var en trist opplevelse. Med unntak av intervjuet med Luke, som hadde en viss underholdningsverdi. Anmeldelsene er jo bare oppramsinger av produksbeskrivelser, og det hele minner mer om en varekatalog enn et magasin.

Flere som stiller seg litt skeptisk til sammenhengen mellom Tunes og Sound1 med tanke på innhold?

Når det i "spørsmål og svar" anbefales studioutstyr som utelukkende selges av Sound1, begynner ihvertfall jeg og himle litt med øynene.

Produkter til test sendes jo stort sett ut gjennom en forhandler - til første opplag har de sikkert gjort en avtale med sound1. Ca. 75% av bladet er jo annonser og. Egentlig var det ikke mye reviews der heller, mere produktinformasjon.. jaja.

Edit: Leste spørsmål og svar nå. Ligner mye på Krank-syndromet det her.. =/

Endret av jcberg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som stiller seg litt skeptisk til sammenhengen mellom Tunes og Sound1 med tanke på innhold?

Hmtja, registreringsinformasjonen for domenet avslører at de deler adresse og tlf.nr, men domenene er registrert på to forskjellige firma. Så kan en selvfølgelig spørre seg hvorfor Harstad Pianoservice gir ut et musikkblad, men det faller kanskje inn under næringskode "52.740 Reparasjon av husholdningvarer og varer til personlig bruk ellers".

</konspirasjonsteori>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.