Gå til innhold
oleb

Litt TOTO

Anbefalte innlegg

Halloi!

Her kommer en versjon av TOTOs Dave's gone skiing.

Var i studio med noen kompiser i påska, der vi jobbet mer med å få studioet til å virke enn hva vi brukte på innspillingen. Det ferdige produktet ble litt rufsete her og der grunnet hastverk, men jeg vil si meg fornøyd uansett.

Håper på konstruktiv kritikk! :)

Linken:

http://download.yousendit.com/9A6C9F481771A3DF

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempekult! Jeg synes ikke lyden var noe god, men spillinga var bra :D Gitaren låt ikke så pent i starten men kom seg utover (muligens fordi du venner deg til lyden :huh: )Savna keaboardet, men dere fyller tomrommet bra.. Muligens litt mye delay etter min smak på det mellom partiet. Ellers vil jeg si at det var stødig og bra spilt ;) Spessielt imponert over slutten! den var tight! Åssen studio spilte dere inn i? Utstyr?

Stå på!!! :)

:lol: "år 2935" haha

Endret av Stibanez

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for tilbakemelding. Vi slet sinnssykt for å få til en nogenlunde bra lyd på dette opptaket. Gitarlyden ble liksom ikke helt sånn som den låt ut av forsterkeren. Utstyr som vi brukte var em behringer-mikser gjennom et es(p?) 1010 lydkort og inn på pc med Cubase.

Skulle så gjerne ha hatt en pianist på dette, men han som spilte sammen med oss på dette før, befant seg på andre siden av landet da vi spilte inn! :P

Endret av oleb

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kult dette ole... denne låten er jo ikke akkuratt den enkleste og spille.. heller ikke på trommer.. synes begge gjorde en veldig god jobb :)

men lyden som nevnt, var ikke allverdens.. var dette et studio "til en kompis" som dere bare lekte i sånn på måfå, eller var det et proff studio som dere betalte penger for ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, trommisen har nettopp kommet inn på konservatoriet i Kristiansand (rytmisk), så han har jo litt å fare med.

Nei, vi har ikke betalt noe for dette (heldigvis).

Jobber som sivilarbeider i kommunen, og kommunen bygger et nytt studio som ungdommen kan bruke. Et studio som for tiden er veldig halvferdig.

Dårlig lyd pga: 30% dårlig studio og 70% at vi er særdeles dårlige til å skru studiolyd! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.