Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Platekjøp


heggiero

Anbefalte innlegg

Alle de første Testament platene fram til Low, derifra er det for det meste Growling(om du ikke liker det)

Annihilator - Never Neverland

Annihilator - Set the world on fire

Annihilator - Alice in Hell

Death - Individual Thought Patterns

Death - Spiritual Healing

Death - Human

Death - Symbolics

Gamma Ray - Alt fra "Heading for tomorrow" til "Land of the Free"

og mye, mye mer...

Endret av Jonathan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Racer X - Street Lethal, Second Hea og Live Extreme ;)

Impellitteri - Stand In Line

Stryper hadde litt shred...

Judas Priest - Turbo og Ram it Down

Loudness platene...Akira er G O D

forsåvidt Dokken også...

80talls bandet til Tony Macalpine = M.A.R.S - Driver

Pantera - Power Metal

Riot - Thundersteel

Alcatrazz - whatever :P;)

Crimson Glory - Transcendence

fin start...(regner med du har sjekket ut soloplatene til Yngwie, Vinnie Moore, T-mac, Joey Tafolia, Greg Howe?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de første Testament platene fram til Low, derifra er det for det meste Growling(om du ikke liker det)

Annihilator - Never Neverland

Annihilator - Set the world on fire

Annihilator - Alice in Hell

Death - Individual Thought Patterns

Death - Spiritual Healing

Death - Human

Death - Symbolic

Gamma Ray - Alt fra "Heading for tomorrow" til "Land of the Free"

og mye, mye mer...

Jeg skal ikke klage på skivene dine, men de du lister opp der har strengt tatt ingenting med QOTSA og RHCP å gjøre. Det er forresten growling på alle Death skivene du lister opp der :)

On topic/request:

Hvis du liker QOTSA foreslår jeg at du går tilbake til kilden. Josh Homme og Nick Oliveri spilte i et band som var med å danne stonerrocken. Bandet jeg prater om her er Kyuss. Hvis du skaffer deg Blues For The Red Sun, Welcome To Sky Valley (den heter vel egentlig ikke det) og ...and The Circus Leaves Town, så har du noe å lytte på en stund fremover. De er litt mindre melodisk enn QOTSA, men likevel er det mange tråder å trekke tilbake til. Personlig foretrekker jeg Kyuss fremfor QOTSA, but that's just me.

Du kommer helt sikkert til å like Mars Volta også. De har ting som er litt mer uortodoks i låtskrivinga, men jeg synes at de er ikke så fjern fra de banda du lister opp.

Ser at folk lister opp Tool her. Liker du 10.000 Days liker du garantert Ænima [1996] og Lateralus [2001]. Førstnevnte er ikke så ulik sistnevnte. Ænima har litt nittitallspreg over seg hvis du liker sånt.

Sjekk også ut Faith No More. Bandet kan vel ikke klassifiseres i noen sjanger. De har nemlig gjort veldig mye forskjellig. Kjøp Angel Dust og King For A Day...Fool For A Lifetime. You can't go wrong.

Hvis du er i tvil mht hva jeg skriver: Sjekk ut denne siden: http://www.allmusic.com

Her kan du skrive inn Red Hot Chili Peppers og Queens Of The Stone Age og sjekke ut hva allmusic mener er similar artists. Jeg har oppdaget mange band ved hjelp av denne måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de første Testament platene fram til Low, derifra er det for det meste Growling(om du ikke liker det)

Annihilator - Never Neverland

Annihilator - Set the world on fire

Annihilator - Alice in Hell

Death - Individual Thought Patterns

Death - Spiritual Healing

Death - Human

Death - Symbolic

Gamma Ray - Alt fra "Heading for tomorrow" til "Land of the Free"

og mye, mye mer...

Jeg skal ikke klage på skivene dine, men de du lister opp der har strengt tatt ingenting med QOTSA og RHCP å gjøre. Det er forresten growling på alle Death skivene du lister opp der :)

On topic/request:

Hvis du liker QOTSA foreslår jeg at du går tilbake til kilden. Josh Homme og Nick Oliveri spilte i et band som var med å danne stonerrocken. Bandet jeg prater om her er Kyuss. Hvis du skaffer deg Blues For The Red Sun, Welcome To Sky Valley (den heter vel egentlig ikke det) og ...and The Circus Leaves Town, så har du noe å lytte på en stund fremover. De er litt mindre melodisk enn QOTSA, men likevel er det mange tråder å trekke tilbake til. Personlig foretrekker jeg Kyuss fremfor QOTSA, but that's just me.

Du kommer helt sikkert til å like Mars Volta også. De har ting som er litt mer uortodoks i låtskrivinga, men jeg synes at de er ikke så fjern fra de banda du lister opp.

Ser at folk lister opp Tool her. Liker du 10.000 Days liker du garantert Ænima [1996] og Lateralus [2001]. Førstnevnte er ikke så ulik sistnevnte. Ænima har litt nittitallspreg over seg hvis du liker sånt.

Sjekk også ut Faith No More. Bandet kan vel ikke klassifiseres i noen sjanger. De har nemlig gjort veldig mye forskjellig. Kjøp Angel Dust og King For A Day...Fool For A Lifetime. You can't go wrong.

Hvis du er i tvil mht hva jeg skriver: Sjekk ut denne siden: http://www.allmusic.com

Her kan du skrive inn Red Hot Chili Peppers og Queens Of The Stone Age og sjekke ut hva allmusic mener er similar artists. Jeg har oppdaget mange band ved hjelp av denne måten.

oi, leste ikke hele første posten. :o:rolleyes:

never mind...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.