Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ibanez Artcore?


Mathias

Anbefalte innlegg

Vil absolutt anbefale deg å prøve en selv.

Kan ikke huske å ha prøvd akkurat denne modellen, men det er jo en billigere serie. Det kan godt være at lyden er mer enn bra nok, og kanskje akkurat det du søker. Ibanez lager to andre modeller som koster 7.000,- og 21.000,-, man skulle tro at de var bedre på noen punkter. De har fått en god del skryt for ArtCore serien, men uten å ha prøvd en er det vanskelig å gi noen tips. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gretsch Electromatic er kanskje også verdt en vurdering? Peavey har en modell som heter Rockingham, men jeg tror kanskje det har litt ventetid i Norge, for av en eller annen grunn blir de ikke ført her i standardsortimentet. Hagstrøm har kanskje også en aktuell modell som heter Viking...

Men artocore er grisekule de, og har et fortrinn på pris! Jeg har ikke prøvd selv, men har utelukkende hørt positive ting om de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok folkens, det ble en Ibanez AK-85, og jeg er knallfornøyd! Så god, dyp lyd skal du lete lenge etter for den prisen.. Jeg byttet den inn mot en brukt Epiphone Les Paul Custom, og betale ikke mer enn 1000,-! Det er ganske bra med tanke på hvor stygg LP'n var!

Så alle som ikke veit hvilken semi-hollowbody gitar de bør kjøpe, vil jeg virkelig anbefale dette hornet! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.