Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Jarle H. Olsen, Norges BESTE gitarist !!


Gitar

Anbefalte innlegg

Hørte nå nettopp på en låt fra den siste demoen, lagt ut på hjemmesiden nevnt tidligere.

Utrolig bra, synes jeg. Det er vanskelig å legge så mange gitarer oppå hverandre uten at det blir kaos. Han kan helt klart spille kjapt, men det er ikke kjedelig det han spiller.

Den låten jeg hørte på var bra. Jeg likte det.

Han er en bra gitarist, ingen tvil om det. [Personlige syn om musikken har lite med den saken å gjøre. Dere skjønner det nok når dere ser sammenhengen mellom hvordan dere gir tilbakemeldinger og tilbakemeldinger dere gjerne vil ha på egen musikk.]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ehh...dette var vanvittig kjedelig synes jeg. hvordan du kan kalla han norgesbeste gitarist overgår min villeste fantasi. Nå er det ikke noe som HETER norges beste gitarist heller, men det ern en annen ting

Synes ikke han var så mye bedre enn andre shred'ere jeg har hørt nei. Skala opp skala ned opp ned opp ned

nei, huff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med beste gitarist er ikke en klistelapp som kan settes på det siste nye. Det ville vært en tittel (selv om jeg ikke liker den) som måtte opparbeides over tid. Evnen til å skape ny og innovativ musikk _over lengre tid_, er etter min mening det viktigste en god gitarist må kunne. . Dermed er det vanskelig å kalle Jarle for god, for han har ikke vært i offentligheten lenge. Men at han har tekniske evner tviler jeg ikke på, men det er ikke nok til å fortjene tittelen Norges Beste Gitarist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du sier det' date=' ja jeg er enig.

Vi har artister, og musikere.

Artister skaper og musikere gjenskaper. Grovtsett. Artister er musikere men ikke nødvendigvis omvendt.

Det er bare å se på klassiske gitarister.[/quote']

Bah... Artister er vel mer kunstnere enn musikere? Musikere er en type artister. Parompampysj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

at dere hele tiden skal skrive "beste gitarist". kan dere ikke bare slutte med det? Det er sikkert noe galt med meg men eg takler det ikkje.

skriv heller "dyktig gitarist" eller no sånt!

Det var det jeg mente med "ikke en runde til" ovenfor ja og ikke at dere ikke skulle diskutere denne gitaristen og musikken hans. Beklager sterkt hvis dette ble misforstått.

Tok forøvrig en titt og synes dette var bra saker. Ramler nok ned en platekontrakt på denne karen om ikke så lenger tipper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det jeg har hørt av Jarles musikk, er det overhode ikke skala øvelser. Synes det han gjør er veldig melodisk og modent gjennomtenkt. Selv om det går vanvittig fort til tider, betyr da ikke det at fyren er umusikalsk eller lager uinteressang musikk. Tror rett og slett det går på at en del av dere ikke har peiling på hva dere snakker om og at musikkstilen er for innviklet for dere. Janteloven slår til igjen :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.