Gå til innhold
Holyman

Backingtrack til Black dog

Anbefalte innlegg

Hei, sorry, vet dette er et tema som kommer opp hver andre uke, og JA jeg har selvfølgelig sett på guitartb.com og http://gbc.ezcommunities.com/. De versjonene jeg fant der sugde, eller dvs jeg fikk ikke lasta ned den fra guitarbt.com og den far http://gbc.ezcommunities.com/ var mer karaoke (dvs kun uten vokal). Derfor må jeg bare spørre om noen har et backingtrack til Led Zeppelin - Black dog som funker bra? Jeg skal spille den på opptaksprøve neste Torsdag, og jeg er selvfølgelig aaalt for sein med å skjekke om jeg får tak i backing, så værsåsnill hjelp meg!

Endret av pholi90

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lett litt, og jeg finner bare en slags karaokeversjon. Kikka på www.jamtrax.com, og der hadde dem den også (riktignok koster dette penger), men virka også som slags karaoke, med mindre det er to gitarer som spiller sammen. Er det lov å ha med f.eks. en bass og en trommis til å kompe deg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

D står i brevet at d eventuelt kan være lærere som komper, d er egentlig mesttrommer og bass jeg trenger, men hey, da får jeg vel spille uten backing...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

en nødløsning kunne jo vært å finne guitarpro versjonen - ta bort gitaren, og spille med det, men da blir det litt jalla da

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja... Ikkesant. Det låter forferdelig jalla. Men du trenger jo bare trommer og bass igrunn. Hva med å spille inn no sjøl? Hvis du har utstyr, da, eller kjenner noen som har det... Det låter i alle fall bedre en guitar pro.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gitar Pro Trommer og Bass er da ikke så ille. det er de eneste lyda som er bra på gitar pro det da!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest

Nei, han sa det ikke gikk å laste det ned...

Når sa han det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

... eller dvs jeg fikk ikke lasta ned den fra guitarbt.com ...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei. Så ikke det. Men har lasta ned den sjøl, og jeg synes den suger, ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk lasta det ned på anna pc, og ja d sugde.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vel å gå med GuitarPro... Kan bli bra d, d viktigste er jo at jeg psiller bra, ikke hvor god kvalitet d er på kompet...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.