Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Forsterker fra 5000 - 8000 norske kroner


complex

Anbefalte innlegg

Og ingen av disse hra da enten egen eller innleid PA? Hvis de har, noe jeg kan vedde en femmer på, vil de be deg skru ampen din så lavt du kan, og det er vel god utnyttelse av wattene dine...?

Om de har PA??. På sommer i sandnes og sykkelbluese festivalen så leier de inn utstyr til mange hundre tusen. trodde dere hadde hørt om sykkelbluesen vertfall?

Og, det var et dårlig forsåk på å rette anklagen tilbake på meg. Seff regnet jeg med at de hadde PA, og derfor spør jeg; Hva e poenget med alle wattene, hvis stedene har PA, så trenger du jo ikke mer en 50, ike det engang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har latt meg fortelle at før i verden, så brukte man ikke, av en eller annen grunn, å kjøre gitaren gjennom PA'en, og derfor hadde man disse veggene av høyttalerkabinetter. Om dette er fakta vet jeg ikke, men de som bruker vegger nå om dagen gjør det vel mest bare for syns skyld, og kanskje man bruker noen av de som monitorer, det ville ihvertfall jeg ha foretrukket på en stor scene hvor man kan traske fritt omkring.

Poenget er uansett ikke hva man faktisk har bruk for, men hva man liker. Men uansett er det viktig å vite at man ikke trenger alt man tror man har bruk for, fordi da kan man utnytte det man ikke har bruk for til noe annet. Nei, jeg snakker ikke om tissemannen deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp ..

En jeg kjenner litt , han har en orange top , med 2 (!!!!) 4x12 kabinetter under . Den har han på FULT for å få naturlig vreng , og det bruker han på SMÅ konserthaller .. hvor skrallt er ikke det..?

Og i tillegg så har man jo MONITORENE .. så .. hva er greia .. jeg syntes egentlig det ser litt kulere ut med 1 kabinett enn 20 jeg .. Vet ikke hvofor.. 1 kabinett per amp , ser kult ut.

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.