Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Forsterker fra 5000 - 8000 norske kroner


complex

Anbefalte innlegg

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har aldri kjøpt noe gitarutstyr jeg angrer på..

line 6 er konge. Dette er en forsterker jeg kansje kommer til å bruke live av åg til. Det er masse trøkk i den til å være 2x12 tommer.

Veldig fin clean lyd.. Den tøffeste lyden må være den de mener skal være en cornfrod.. den er konge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri kjøpt noe gitarutstyr jeg angrer på..

line 6 er konge. Dette er en forsterker jeg kansje kommer til å bruke live av åg til. Det er masse trøkk i den til å være 2x12 tommer.

Veldig fin clean lyd.. Den tøffeste lyden må være den de mener skal være en cornfrod.. den er konge.

det er jo generelt mye trøkk i en 2*12..hvorm ye folk er det du spiller for da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri kjøpt noe gitarutstyr jeg angrer på..

line 6 er konge. Dette er en forsterker jeg kansje kommer til å bruke live av åg til. Det er masse trøkk i den til å være 2x12 tommer.

Veldig fin clean lyd.. Den tøffeste lyden må være den de mener skal være en cornfrod.. den er konge.

det er jo generelt mye trøkk i en 2*12..hvorm ye folk er det du spiller for da?

Kommer helt an på hvordan ede mikker opp. Bruker selvfølgelig Modefouren mest.. men i veldig små lokaler kommer jeg til å bruke Flextonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi meg navnet på den scena i Norge hvor du har behov for alle wattene i ModeFour'en din.

Sandnes kulturhus som vi skal spille den 30 januar.

Vi skal spille på en stor utescene den 16 mai (noe som heter trøkk 16)

Vi skal spille på sommer i sandnes

Vi skal kansje spille på sykkelblusy festivalen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ingen av disse hra da enten egen eller innleid PA? Hvis de har, noe jeg kan vedde en femmer på, vil de be deg skru ampen din så lavt du kan, og det er vel god utnyttelse av wattene dine...?

Om de har PA??. På sommer i sandnes og sykkelbluese festivalen så leier de inn utstyr til mange hundre tusen. trodde dere hadde hørt om sykkelbluesen vertfall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe mye poeng å ha en forsterker med for mye effekt, oppmikking er jo egentlig den eneste og beste løsningen uansett.. Jeg har selv en Koch multitone2x12, og problemet er at fett fremfor senen høres lyden fra forsterkeren bedre enn ut i PA`n, og det er ikke ønskelig. Dette er en 50w klasse AB rørfortserker, og det er i de fleste tilfeller mer enn nokk..

har forresten aldrig skjøndt oppsett med 4x12 kabinett, når en mikker opp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Complex : nå skal jeg gi deg oppskriften på den ultimate cleanlyden . Er iallefall det på PODen

Line 6 Layer .. 1 eller 2 på drive. Bass på 8 , Mid på 8 , Treble på 5 ca.

Delay , og mye klang .. Neck eller midt pickup.

Det låter så bra det!!

Nislefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.