Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvor mye får jeg for dette Pearl Export settet?


ApoteX

Anbefalte innlegg

Hvorfor kjøper man et trommesett for å spille på det i noen timer?

Nei, jeg veit ikke jeg... Så ut som en grei nok pris det (ikke at jeg har peil på sånt, men er prisen får høy er det jo bare å håpe på at sånne som meg kjøper det :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 years later...

nei, du får ikke 6000,- eller 7000,- for det. jeg har samme pearl export sett selv, og bruker zildian zbt rock serien med 2X14"HH 1X16" crash 1X18"crash og 1X20" ride. hele settet er strøkent nye evans skinn, og ny dobbelpedal med kjededrift fra pearl, (3200,- ny pris) og nytt av resten av all hardware. min tromme lærer, med 35år,s tromme erfarring mener at det er maks verdt 6500,- så ditt er nok ikke vært 6000-7000,- :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, du får ikke 6000,- eller 7000,- for det. jeg har samme pearl export sett selv, og bruker zildian zbt rock serien med 2X14"HH 1X16" crash 1X18"crash og 1X20" ride. hele settet er strøkent nye evans skinn, og ny dobbelpedal med kjededrift fra pearl, (3200,- ny pris) og nytt av resten av all hardware. min tromme lærer, med 35år,s tromme erfarring mener at det er maks verdt 6500,- så ditt er nok ikke vært 6000-7000,- :-D

Stenger tråden da det ikke har vært postet noe her på nesten syv år, og OP ikke har vært innlogget på nesten fire.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.